רשת מלונות דן פותחת מחזור חדש של קורס סגני שפים

הקורס ייפתח ביום ראשון 14 בספטמבר במטרה להכשיר את עתודת השפים של חברת מלונות דן. 20 משתתפי הקורס הם טבחים בכירים בחברה, המגיעים מכל 13 מלונות דן, ואשר החברה מזהה בהם את הפוטנציאל להיות שפים

רשת מלונות דן פותחת מחזור חדש של קורס סגני שפים.

הקורס ייפתח ביום ראשון 14 בספטמבר במטרה להכשיר את עתודת השפים של חברת מלונות דן. 20 משתתפי הקורס הם טבחים בכירים בחברה, המגיעים מכל 13 מלונות דן, ואשר החברה מזהה בהם את הפוטנציאל להיות שפים.
את הקורס יזם ופיתח חיים שפיגל, ראש אגף מזון ומשקאות של חברת מלונות דן.

חיים שפיגל אומר: "הקורס נועד לאפשר את צמיחתו של דור צעיר של שפים תוך העלאת הרמה המקצועית של שפים בחברת מלונות דן ואף מחוצה לה. מטרה נוספת של הקורס היא הטמעת תפיסה רחבה של מהות המקצוע בקרב העתודה המקצועית בענף המון והמלונאות. לא מעט מבוגרי הקורס בעבר הם שפים במלונות מובילים בארץ ובמוסדות אחרים. בנוסף, הרשת רואה בהדרכה דרך מוצלחת להבטיח את השירות הטוב ביותר לאורחיה".

קורס סגני שפים של חברת מלונות דן יימשך כשנה, במהלכה יתארחו התלמידים כל חודש באחד ממלונות החברה.
בין אנשי המקצוע אשר ידריכו בקורס נמנים בכירי חברת מלונות דן: אהרון שחם, המשנה למנכ"ל בתחום משאבי אנוש, חיים שפיגל, עמיקם שורק – הקניין הראשי של חברת מלונות דן, והשפים הבכירים של הרשת: מיקי ניר – מנהל מזון ומשקאות מלון דן פנורמה תל-אביב, עובד אלפייה – שף מלון דן תל-אביב, אופיר קדם – שף מלון דן אילת, ואריק פורת – השף הראשי של מלון דן אכדיה ובוגר המחזור הקודם של קורס סגני שפים.

אליהם יצטרפו מרצים רבים מהמובילים בתחומם, כמו השף אייל לביא אשר ינחה סדנאות בנושא דגים; חיים גן, "איש הענבים" – סדנת יין. השפים זאב קרן ואבי שטייניץ, מנהל ושף "אווניו מרכז כנסים", "אנשי דן" לשעבר, ידריכו כיצד לנהל מרכז כנסים. שפים בולטים אחרים ינחו מגוון סדנאות שמטרתן לחשוף את משתתפי הקורס לחומרי גלם ולשיטות בישול, ולהעמיק את ההבנה שלהם בתחומים אלה ואת יכולתם לבשל בישול מוקפד, יצירתי, ו טעים.

משתתפי הקורס יסיירו בחברות מזון, בשווקים ואצל מגדלים, וגם יסעדו במסעדות רבות. בנוסף לתכנים הקולינריים הרבים הנלמדים בקורס, מושם בקורס דגש רב על הקניית מיומנויות ניהול, וכן על ידע כללי החיוני לניהול מטבח מודרני. בין הנושאים הנלמדים: מנהיגות, עבודת צוות, תקשורת בין-אישית, פתרון בעיות וקונפליקטים, התמודדות עם שחיקה, ניהול זמן, חוקי תעסוקה, שימוש בתוכנות מחשב ייחודיות למטבח, קניינות מזון, כשרות, תברואה ותזונה (כולל העמקת הידע של המשתתפים בתכנית EatingWell של חברת מלונות דן, המציעה לאורחים שפע מאכלים עם יתרונות תזונתיים המסומנים בקפידה רבה).

בתוכנית הקורס שולבה פעילות של המשתתפים במרכזים המסייעים לאוכלוסיות במצוקה, כגון פנימיות לנוער בסיכון והוסטלים.
על בניית תוכנית הקורס וניהולו מופקדת ד"ר דורית שנון, העוסקת כעשר שנים בהדרכה בתחום המזון, בעיקר במסגרת חברת מלונות דן, ובעצמה בוגרת קורס "אמנות הבישול" של מלונות דן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר