רשת סופרמרקטים בריטית הקימה מרכז לוגיסטי שכונתי ראשון

המרכז יעודד את הצרכנים לרכוש את סל הקניות השבועי שלהם אונליין, ולקבל שירות יעיל, כאילו ביקרו בחנות הסמוכה לביתם

רשת ASDA הבריטית, חברה בת של רשת הדיסקאונט וולמארט, השיקה את מרכז הקניות הביתי (home shopping centre) הראשון שלה, שנועד להרחיב את יכולת המכירה שלה באזורים צפופים בהם יש תנועת קונים גדולה.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

המרכז שנפתח בעיר לידס, מאפשר לצוות העובדים שלו לאסוף עבור אלה הקונים אונליין, את המוצרים שהם מבקשים לרכוש, כדי לשלוח אותם לבתיהם. במרכז יש שתי קומות, כאשר בראשונה יש מחלקות קירור והקפאה, ובקומה השנייה הנראית כמו חנות סופרמרקט רגילה, כל המוצרים האחרים, כולל מאפייה למאפים טריים. הרשת מאמינה כי באמצעות המרכז היא תכפיל את המכירות שלה באזור. המרכז הוא בשטח של 5,000 מטר רבוע ויעסיק כ- 500 עובדים, כאשר 200 מתוכם יהיו חדשים. רוב העובדים יבוא מחנויות של הרשת באזור, שייסגרו לטובת המרכז.

פרשנות העורך שמחה סיגן: המדובר הוא בקונספט לא חדש, של מרכז לוגיסטי מקומי/שכונתי, שיעודד את הצרכנים לרכוש את סל הקניות שלהם אונליין, ולקבל שירות עד הבית, ביעילות ובמהירות, ממרכז לוגיסטי שכונתי. היתרון הוא כמובן לכל הצדדים – המכירות ברשת יהיו יעילות יותר, שכן העובדים המיומנים יוכלו לקחת את המוצרים המוזמנים ולארוז אותם למשלוח, בעוד הצרכנים ייהנו מנוחיות הקנייה בבית או במשרד, ויחסכו לעצמם את העמידה בתור בקופה.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר