רשת "פיצה מטר" חתמה על הסכם שת"פ עם חברת yes

רשת "פיצה מטר", בבעלות חברת א.די גלובל החזקות וניהול , חתמה על הסכם עם YES במסגרתו יקבלו מצטרפים למבצע 52 פיצות של פיצה מטר

רשת "פיצה מטר", בבעלות חברת א.די גלובל החזקות וניהול , חתמה על הסכם עם YES במסגרתו יקבלו מצטרפים למבצע 52 פיצות של פיצה מטר.

עמיר חסון, מנכ"ל הרשת, שהתמנה לתפקידו לפני כארבעה חודשים בלבד, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת yes, במסגרתה כל מצטרף חדש לחבילת התוכן הרחבה של yes מקבל "פיצה מטר" לשנה בחינם.

במסגרת המבצע יעניקו פיצה מטר 52 פיצות משפחתיות (חצי מטר) לכל מצטרף במשך שנה שלמה כולל משלוחים חינם. שווי ההטבה ללקוחות מצטרפים עומד על למעלה מ – 2500 שקל למצטרף.

עמיר חסון מנכ"ל א.ד.י גלובל החזקות וניהול מחזיקת המותג "פיצה מטר" מסר: "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם חברת yes, הזדמנות מצוינת הן ל-yes, שמעניקה הטבה ללקוחותיה, המתאימה בדיוק לשילוב של "סרט + פיצה", והן ל"פיצה מטר" המעוניינת לחדש את הקשר עם לקוחות עבר של הרשת ולאפשר ללקוחות חדשים, לחוות את החוויה שמעניקה "פיצה מטר".

חסון הוסיף: "פיצה מטר נערכה למבצע כמו למבצע צבאי. ערכנו ישיבות עם כל ספקי הרשת, שיערכו להזמנות רבות שאנו צופים שיגיעו ע"י לקוחות yes, תגברנו את אנשי המענה הטלפוני לשליחויות וכן ערכנו יום עיון מרוכז לכל מנהלי הרשת כדי שיהיו ערוכים למבצע הגדול".

המבצע החל 5.11.2006 עד 31.1.2007

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר