רשת "קו-אופ ישראל" תקים סניף חדש בנתניה בהשקעה של כ-3 מיליון ₪

בעקבות רכישת הסניף החדש בשכונת חפץ חיים בנתניה, הצפי של מחזור המכירות של הרשת לשנת 2007 יהיה כ-830 מיליון ₪. עם פתיחת הסניף החדש של רשת "קו-אופ ישראל" בנתניה יהיו בבעלות הרשת 32 סניפים

רשת "קו-אופ ישראל" חתמה על הסכם לפתיחת סניף חדש ברשת בנתניה. הסניף החדש, שיפעל תחת השם "מיסטרזול", ישתרע על שטח של כ-1,100 מ"ר, ובהקמתו ישקיעו כ-3 מיליון ₪.
זהו הסניף הרביעי של רשת "קו אופ ישראל" בנתניה, והסניף ה-32 של רשת "קו-אופ ישראל". הוא מצטרף למספר סניפים נוספים שנפתחו בחודשים האחרונים ביבנה וגבעתיים.

במהלך השנה האחרונה ביצעה רשת "קו-אופ ישראל" רכישות בולטות, ביניהן רכישת רשת "מטרו מרקט" שמנתה 6 סניפים בנתניה, רחובות, אשדוד וראשל"צ, 2 סניפים של רשת ספיר בירושלים, סניף בעיר אפרת שנרכש מחברת "איש הקריה אפרת", ופתיחת סניף חרדי ראשון בירושלים בסמיכות לשוק מחנה יהודה.

רמי מנדל, מנכ"ל רשת "קו-אופ ישראל", מציין שבעקבות פתיחת החנות החדשה בנתניה, הצפי הנו שמחזור המכירות של הרשת לשנת 2007 יהיה כ-830 מיליון ₪, לעומת מחזור מכירות של כ-700 מיליון ₪ בשנת 2006.

על פי התוכנית האסטרטגית להתרחבות רשת "קו-אופ ישראל", צפויה הרשת להגיע תוך 3 שנים למחזור מכירות שנתי של מיליארד ₪, ולהפוך לרשת השיווק הארצית השלישית בגודלה בישראל.

לפני כחודשיים עברה הרשת תהליך של מיתוג מחדש, במסגרתו הוחלף שמה ל"קו אופ ישראל", תוך מיצובה כרשת חנויות שכונתיות מוזלות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר