רשת "קפה ג'ו" יוצאת במהלך מיתוג מחדש

פעילות המיתוג כוללת קמפיין פרסומי ראשון בהיקף של מיליון דולר באמצעות ערמוני BATES

רשת קפה ג'ו יוצאת השבוע בקמפיין פרסום ראשון באמצעות פרסום ערמוניBATES , בהשקעה של מיליון דולר. הקמפיין הוא חלק ממהלך כולל של הרשת הכולל מיתוג מחדש , שינוי השפה הפרסומית, רענון ה- look & feel של הסניפים והמוצרים הנלווים ועוד.

מסע הפרסום יעלה בעיתונות ושילוט חוצות.

במרכז המהלך השיווקי, קמפיין תדמיתי תחת הסיסמא "קבענו בג'ו" המבטא היטב את הערך המבדיל בין הרשת לשאר הרשתות והוא השרות והיחס האישי והחם הניתן לכל אחד ואחת. לצורך הקמפיין צולמו עשרות "טיפוסים" האוחזים "בכוס הקפה האישית שלהם" בצורות שונות ובכך מדגישים את הרב גוניות וההתאמה האישית שיכול כל אחד למצוא על פי טעמו וצרכיו, ברשת קפה ג'ו.

המהלך הכולל של ג'ו מתבטא בשינוי השפה הפרסומית והתדמיתית, הבאה לידי ביטוי בין היתר ברענון away look &feel העיצובי של הסניפים ובכל העזרים הנלווים תפריטים, כוסות, אריזות ה- takeaway ועוד.

רשת קפה ג'ו היא הרשת השנייה בגודלה בארץ, המונה 25 סניפים ובכוונתה להתרחב השנה ולהגיע ל-30 סניפים לפחות, ע"י פתיחת סניפים גם בפריפריה ובערים מחוץ למרכז (ירושלים, חיפה ועוד.
בפרסום ערמוני BATES החליטו להדגיש את הבידול של "קפה ג'ו" יחסית לרשתות ה"אספרסו בר" – כרשת שהיא ה"דיינר הישראלי". ברשת קפה ג'ו השרות אישי לשולחנות, תפריט המזון עשיר ומגוון ובמילים אחרות "בקפה ג'ו תקבל הכל חוץ מחביתת פטריות בלי פטריות"…

לקראת המיתוג מחדש נערכו ע"י ערמוני BATES סקר כמותי וקבוצות מיקוד
במסגרתן נחשפו הנתונים הבאים על אופי הרשת :
מספר הנשים המבקרות ברשת קפה ג'ו גבוה ממספר הגברים (להבדיל מארומה וארקפה).
הגיל הממוצע של מבקרי בתי הקפה נע בין 35-31 .
בין המבקרים בקפה ג'ו שיעור גבוה מהממוצע של בעלי השכלה גבוהה באופן משמעותי (למעלה מ-50 אחוז יותר מחלקם באוכלוסייה)
שיעור בעלי ההכנסה הגבוהה המבקרים בקפה ג'ו גבוה ב-50 אחוז מהממוצע באוכלוסייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר