שבועות ביקב כרמי יוסף: היינן והגבן נפגשים לשיחת גבינות ויין

פרופ' בן עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב, הייננים והבעלים של יקב כרמי יוסף, ילוו את היום הפתוח וישוחחו עם המבקרים. בשעה 13:00 תיערך הרצאה של הפרופסורים ושל הגבנים ממחלבת קורנמל בנושא יין, גבינות, חידושים והחיבור שביניהם

לכבוד חג השבועות יקיים יקב כרמי יוסף (ברבדו) – השוכן לצד הכביש בין רמלה לבית שמש, בקרבת הישוב כרמי יוסף, יום פתוח והרצאה משותפת עם מחלבת קורנמל, ביום שישי 6 ביוני 2008, בין השעות 12:00-18:00.

פרופ' בן עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב, הייננים והבעלים של יקב כרמי יוסף, ילוו את היום הפתוח וישוחחו עם המבקרים. בשעה 13:00 תיערך הרצאה של הפרופסורים ושל הגבנים ממחלבת קורנמל בנושא יין, גבינות, חידושים והחיבור שביניהם.

פרופ' בן עמי ברבדו הנו בכיר המומחים בישראל בנושא גפן ויין, יו"ר וחבר בוועדת המומחים של ארגון הגפן והיין העולמי OIV, ויו"ר ענף הגפן (הויטיקולטורה) של החברה הבינלאומית להורטיקולטורה ISHS.
פרופ' עודד שוסיוב הנו חבר הסגל האקדמי של האוניברסיטה העברית בירושלים, ומומחה עולמי בנושא הגברת הארומה של יינות באמצעות אנזימים. מחקריו עוסקים בביוטכנולוגיה ובתהליכים המשפיעים על איכות היין.

חוות קורנמל הנה בבעלותם של ענת ודניאל קורנמל, בוגרי הפקולטה החקלאית, והוקמה ב-1997. דניאל קורנמל התמחה בגיבון בארץ ובצרפת, והוא משלב בין שמירה על הערכים המסורתיים המותאמים לאקלים המקומי, לצד פיתוחן של גבינות שהן אינטרפטציות אישיות לגבינות הצרפתיות המוכרות.

באירוע יוגש כיבוד קל: גבינות, לחמים ושמן זית, וכמובן טעימות יין מיינות היקב ומגבינות קורנמל.
מחיר הכניסה ליום הפתוח 10 שקלים שיקוזזו עם קניית יין. כמו כן, לאורך כל היום, תתבצע מכירה של יין וגבינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר