שבוע ט"ו בשבט ביקב טוליפ

לכבוד ט"ו בשבט מזמינים אנשי יקב טוליפ לחגוג עימם תחילתה של התחדשות ופריחה בסיור וטעימת מיטב יינות ביקב טוליפ, עד שבת 14 בפברואר (כולל)

לכבוד ט"ו בשבט מזמינים אנשי יקב טוליפ לחגוג עימם תחילתה של התחדשות ופריחה בסיור וטעימת מיטב יינות ביקב טוליפ, עד שבת 14 בפברואר (כולל).

כחלק מפסטיבל טעמים בעמק יזרעאל  ייערכו סיורים וטעימות במרכז המבקרים של היקב, בסימן פירות יבשים ויתר סמלי החג.
יינות יקב טוליפ יותאמו במיוחד למסורת סדר ט"ו בשבט, המלווה בשתיית ארבע כוסות יין, כשכל כוס מסמלת את פניו המשתנות של היקום.

הביקור במרכז המבקרים יכלול סיור ביקב והסבר מפורט על הקמתו, הכרמים מהם מגיעים הענבים ותהליך ייצור היין. במהלך הסיור ניתן יהיה להתרשם מאופיו המיוחד של המקום, לראות את העשייה בפועל, להכיר מקרוב את חברי כפר תקווה המועסקים ביקב, ולשמוע מפיהם על הקשר המיוחד בין הכפר ליקב.

בתום הסיור יישבו מבקרי היקב מסביב לבר רחב הידיים של המרכז, ויטעמו ממגוון יינות טוליפ; החל מיין לבן, דרך היינות האדומים מכל הסדרות, וכלה ביין קינוח מתוק. 
טעימות היין ילוו בהסברים מפורטים על היינות השונים, והדרכה מפורטת כיצד טועמים יין.

בנוסף ייהנו המבקרים ממבחר עשיר של פירות יבשים, מתוצרת מקומית, וכן מספר מוצרים נלווים כגון חומצים וריבות מתוצרת מקומית, שהותאמו אף הם למטעמי החג.

במידה ומזג האויר יאפשר, ניתן יהיה להתענג גם על נופים מרהיבים הנשקפים מחצר היקב הצופה אל גבעות זייד ויישובי העמק, וכן לערוך סיור רגלי עם הילדים בכרם נוי קטן הממוקם בסמוך לחצר היקב.

הסיור והטעימות ביקב ללא תשלום.

יקב Tulip
כפר תקווה, קריית טבעון
טל. 04-9830573
מרכז המבקרים פתוח בשישי, 10:00 – 13:00 
שבת, 11:00 – 16:00
(באמצע השבוע רצוי לתאם ביקור מראש.)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר