שופרסל ממתגת את בתי המאפה בכל סניפיה

שופרסל ממתגת את בתי המאפה בכל סניפיה בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪, כאשר לב המהלך קשור ללחמי גידרון הנארזים בשקיות ממותגות מיוחדות, העשויות מנייר בעל ציפוי פנימי השומר על טריות הלחם ועל ה"קרנצ'יות" של הקליפה החיצונית

שופרסל ממתגת את בתי המאפה בכל סניפיה בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪,

במהלך המיתוג שארך כשנה ערכה גידרון, חברת בת של שופרסל, עשרות פיילוטים שבחנו את המהלך הכולל מיתוג מוצרים טריים אשר נאפים במאות נקודות קצה בכל רחבי הארץ. במקביל עבדו מאמני אפיה איזוריים של שופרסל על אפיה אחידה וזהה בכל הסניפים, לקבלת לחמים וזהים בכל הארץ.

מעתה, כל מוצרי המאפה הטריים הנאפים בסניפי שופרסל לעיני הקונים, נארזים ע"י צוות האופים לפני הסידור על המדפים.

קטגוריית לחמי גידרון מתחלקת לארבע סוגי לחמים: לחמים עשירים בסיבים תזונתיים, לחמים קלים, לחמים בטעמים ולחמי מחמצת, כל קבוצה ממותגת בצבע אחר לצורך בידול בארון הלחמים בסניף.
גם הבאגט ומגוון הלחמניות נארזים בשקית חצי שקופה, השומרת על הנראות האופיינית למוצרים בבתי מאפה.

המאפים הנמכרים לפי משקל ע"י האופים נארזים בשקיות פרגמנט או בקופסאות לבנות ממותגות.

כן כולל המהלך את לחמי גידרון הנארזים בשקיות ממותגות מיוחדות, העשויות מנייר בעל ציפוי פנימי השומר על טריות הלחם ועל ה"קרנצ'יות" של הקליפה החיצונית.

נתן גוטנברג, מנכ'ל גידרון המייצרת עבור שופרסל את כל מגוון המאפים והעוגות לאפיה בסניף, אומר: "למרות הרגלי הצריכה בארץ המתאפיינים בצורך לראות ולמשש את המאפים הטריים, שופרסל בוחרת לארוז את המאפים על מנת לשמור על טריותם, וכן לתת מענה לצורך ההולך וגובר של קהל הלקוחות לקבל על האריזה את כל פרטי תכולת המוצר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר