שוקולד לינדט במיתוג מחודש

במסגרת המיצוג נוצרה שפה עיצובית חדשה לסדרת לינדור, וסדרת ה"פטיט דיזרט" הופכת ל"קריאיישן"

מותג השוקולד השוויצרי 'לינדט', המשווק בישראל על ידי 'סידס – רק הטוב ביותר', עובר מיתוג מחדש, במסגרתו נוצרה שפה עיצובית חדשה לסדרת 'לינדור', וסדרת ה"פטיט דיזרט" הפכה לסדרת "קריאיישן" בעיצוב חדש.

היבואן סידס אומר כי השפה העיצובית החדשה של המותג 'לינדור' הנה קלאסית ואלגנטית ברוח המותג. הטעם של השוקולד לא משתנה, והשינויים באים לידי ביטוי בעיצוב האריזות והלוגו. הצבעים עזים יותר, הלוגו מקבל בולטות בתלת ממד, ותחתיו מופיע שובל תחרה אלגנטי המשתרך לכל אורך האריזה.
השפה העיצובית החדשה תחול על כל סדרת לינדור, הכוללת בונבוניירות וטבלאות שוקולד שוויצרי איכותי.

עוד במסגרת המיתוג מחדש, סדרת "לינדט פטיט דיזרט", קינוחים במעטפת שוקולד לינדט, עוברת מתיחת פנים. גם כאן אין שינוי בטעם, אך העיצוב יעודכן ושם הסדרה ישונה ל"לינדט קריאיישן" (יצירה).
צבע לוגו המותג בסדרה הופך לזהב במקום כסוף, וההעיצוב כולו מקבל מראה יוקרתי יותר ואלגנטי.

לינדט משווקת בישראל על ידי סידס – רק הטוב ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר