שוק חטיפי הגרנולה מגלגל 45 מיליון ₪ בשנה וצמח ב- 18% ביחס לשנה שעברה

השחקנים המובילים: עלית מחזיקה 38% נתח שוק עם חטיפי "אנרג'י", ואחריה נייצ'ר ואלי (Nature Valley) עם 19% נתח שוק וגידול של 50% בפעילות

שוק חטיפי הגרנולה בישראל הולך וגדל, ונראה כי הישראלים אימצו את הרגלי התזונה והכושר הגופני כמו כל הכפר הגלובלי. על פי דוח נילסן (אפריל 2006), היקף המכירות של שוק חטיפי האנרגיה עומד על כ- 45 מיליון ₪, המצביעים על גידול של 18% ביחס לשנה שעברה.
עוד עולה מהדוח כי עלית מובילה את התחום עם חטיפי אנרג'י ועם נתח שוק של 38%, אחריה ממוקמת נייצ'ר ואלי עם 19% נתח שוק ועם גידול של 50% בהיקף הפעילות בתחום. במקום שלישי נמצא המותג קורני, תלמה במקום הרביעי.

עוד מידע אותו מספק יובל מלמד, מנהל מוצרי הצריכה בג'נרל מילס ישראל: בתחום המחירים, מוצרי עלית הינם היקרים ביותר, בקרב המותגים המובילים, מחירם עומד על ממוצע של כ- 90 ₪ לקילו מוצר. נייצ'ר ואלי ממוקמת באמצע עם מחיר ממוצע של כ- 77₪ לקילו מוצר. קורני וצ'ואי מדורגים במחירים הנמוכים ביותר, עם מחיר ממוצע של 61 – 67 ₪ לקילו מוצר.

נייצ'ר ואלי (Nature Valley) מבית ג'נרל מילס הינו מותג אמריקאי שנכנס לקטגוריית חטיפי הגרנולה כבר בשנת ,1975 ומאז הפך לשם גנרי בתחום.
בארץ משווקים שני סוגי חטיפי גרנולה של המותג, המזוהים באריזות בצבע ירוק בולט. קראנצ'י: חטיפי גרנולה פריכים בטעמים שיבולת שועל ודבש, קינמון, מייפל סוכר חום, תפוח עץ ואריזת מגוון; וחטיפי הצ'ואי (Chewy Bar), חטיף בעל מרקם רך, לח ועסיסי המכיל פירות, אגוזים ושקדים. חטיפי צ'ואי מוצעים בטעמים "פירות עם שקדים" ו"תפוחים עם קינמון".

חברת ג'נרל מילס ישראל מייבאת לישראל בין השאר גם את חטיפי Nature Valley. ג'נרל מילס היא חברה אמריקנית, השישית בגודלה בעולם, בעלת ותק ומוניטין של למעלה מ- 75 שנים וסניפיה פזורים ביותר מ- 50 מדינות בעולם, לרבות בישראל. מוצרי ג'נרל מילס מופצים בארץ על ידי ליימן שליסל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר