איגוד השיווק הישראלי בחר בשירה שקד חמי – מנהלת שיווק תחום חטיפים מתוקים בשטראוס עלית, לאשת השיווק של החודש. זאת בזכות הובלת קמפיין "חטיפי עלית – אי אפשר להסביר אהבה". ככל הידוע, שוק החטיפים המתוקים בישראל הוא שוק עמוס שמונע מחדשנות. הקטגוריה מתאפיינת בנאמנות נמוכה והתנהגות קנייה אימפולסיבית, בה הצרכן יקנה את מה שמתחשק לו באותו רגע מול המדף. אחרי שנים בהן חטיפי עלית הוותיקים לא היו בשיח, ובעקבות התגברות התחרות ונוכחות משמעותית של מותגים בינלאומיים חזקים בזירה התקשורתית – החטיפים הישראלים סבלו משחיקה בתדמית ומאובדן נתחי שוק. במהלך נמרץ הצליחו בחברה, בהובלת שירה שקד חמי, לייצר חיבור אותנטי ואמוציונלי חזק שהביא לתוצאות עסקיות ותדמיתיות, שיח אוהד ומעורבות שיא בקרב הצרכנים.
המטרה הייתה למצוא מכנה משותף מעניין מספיק לכלול תחתיו את ארבעה המותגים: טורטית, טעמי, טוויסט ואגוזי, ובמקביל להבליט את הזהות של כל מותג תוך יצירת בולטות תקשורתית. לשם כך, ולאחר ניתוח מעמיק, הוחלט להעמיד במרכז הקמפיין דווקא את המורכבות של המותגים, העלבונות שמוטחים בהם מצד הצרכנים שאינם חובבים, וה"חסרונות" שהם חלק מהד.נ.א של כל מוצר (טוויסט – יבש, טורטית – טעם ייחודי וכו'). זאת מתוך האמונה שאנשים מחפשים אותנטיות ותקשורת כנה עם המותגים שלהם, ומעריכים מודעות והומור עצמי. היעד המרכזי שהוצב למהלך היה עלייה במדדי הרלוונטיות לשם כך פעלו בשטראוס בשני כיוונים מרכזיים: חשיפה מרבית למסרים הטעונים במטרה להצית את השיח (אריזות ושילוט) והצתת שיח בקהילות הדיגיטליות, על ידי יצירת תוכן מקורי של החברה (פיצ'רים באפליקציות, שאלונים וכו') ושיתופי פעולה עם אושיות רשת רלוונטיות.
תוצאות המהלך היו הצלחה ברורה בחשיפה לקהלי היעד (מעל 2 מיליון אנשים, במעורבות גבוהה), מדדי מותג גבוהים (אהדה ובולטות), והצלחה עסקית, עם צמיחה של 4 נקודות בנתח השוק בסגמנט החטיפים הבודדים, ועלייה של 25% במכירות החטיפים שהביאו לשיא מכירות של 7 שנים.