שיתוף פעולה אסטרטגי בין נסטלה פוד סרוויס לפיצה מטר, ננדוס ומקסיקנה

במסגרת שיתוף הפעולה תספק חברת "נסטלה פוד סרוויס" לרשתות אלו סל מוצרים בכשלושה מיליון ₪ בשנה הקרובה. סל מוצרים כולל את מוצרי תפוגן, כל יתר מוצרי אסם הרלוונטים לרשת כמו פירה, מרקים, מוצרי בית השיטה, ועוד

"נסטלה פוד סרוויס", חטיבת השוק המקצועי של קבוצת אסם, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת אדי גלובל, בעלת הרשתות פיצה מטר, ננדוס ומקסיקנה.

במסגרת שיתוף הפעולה תספק חברת "נסטלה פוד סרוויס" לרשתות אלו סל מוצרים בכשלושה מיליון ₪ בשנה הקרובה. סל מוצרים כולל את מוצרי תפוגן, כל יתר מוצרי אסם הרלוונטים לרשת כמו פירה, מרקים, מוצרי בית השיטה, ועוד.

אומרת איילת רוזן, מנהלת נסטלה פוד סרוויס: "התנהגותו של הקהל הישראלי מעידה כי יותר ויותר הוא פונה לאכול במהלך שעות היום מחוץ לבית, בין היתר במסעדות מזון מהיר המספקות לו אוכל זמין, טעים ומיידי. אנו, בנסטלה פוד סרוויס, ממשיכים לתת מענה לצרכים הייחודיים של מסעדות המזון המהיר, בשיתוף פעולה כמו זה האחרון עם רשת ננדוס, ותוך תומכים במסעדות הרוצות לספק מנות מגוונות, איכותיות, וערבות לחך".

עמיר חסון, מנכ"ל אדי גלובל, אומר: "במסגרת האסטרטגיה שלנו לניהול מספר מותגי מזון תחת אותו מטה ניהולי, על כל המשתמע מכך, החלטנו בין היתר לערוך שינוי בספקי המזון של הרשתות, ובחרנו לעבוד עם ספק אחד גדול, רציני ואמין. נסטלה פוד סרוויס נבחרה כספק בשל האיכות הגבוהה וחומרי הגלם המשובחים של המוצרים. שיתוף הפעולה הינו רק התחלתו של שיתוף פעולה רחב יותר בין שתי החברות, ואנו מתכננים פיתוח מוצרים חדשים יחדיו, מתכונים ופעילויות נוספות".

נסטלה פוד סרוויס – חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם, משווקת את מוצרי קבוצת אסם וחברות נוספות: טבעול, תפוגן,עוף טוב, אסם, בית השיטה, צבר ומילוטל; לשוק המקצועי בישראל – בתי מלון, מסעדות, קייטרינג, אולמות אירועים, בתי ספר, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר