שיתוף פעולה אסטרטגי בין תנובה שף לשפע

במסגרת ההסכם תספק "תנובה שף" ל"שפע" מוצרי חלב, בשר, עופות ודגים לשירות מגוון לקוחותיה מכל התחומים. ההסכם נחתם לשנת 2006 בהיקף כספי של 12 מיליון ש"ח.

"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת "שפע", המתמחה באספקת שירותי מזון ופתרונות ניהול.

במסגרת ההסכם תספק "תנובה שף" ל"שפע" מוצרי חלב, בשר, עופות ודגים לשירות מגוון לקוחותיה מכל התחומים. ההסכם נחתם לשנת 2006 בהיקף כספי של 12 מיליון ש"ח, כבסיס לשירותי המזון שמספקת הקבוצה למגוון רחב של לקוחות במגזרי המשק השונים לרבות תחומי הבריאות, התעופה, הביטחון, המגזר העסקי והתעשייה והמגזר הממשלתי.

"אנו מברכים על חתימת הסכם שיתוף הפעולה עם קבוצת שפע, במסגרתו נוכל לשלב כוחות ולהתאים מגוון תפריטים ומנות ייעודיות למגזר הלקוחות הרחב בו פועלת הקבוצה", אמרה איריס פיין, מנכ"לית תנובה שף. "בדומה להסכמי שיתופי פעולה אחרים של תנובה שף, נשמח ללוות את הקבוצה הן בהיבט הקולינארי באמצעות מיטב השפים שלנו, והן בסיוע למערך פעילותה השיווקית".

"התרחבות פעילות קבוצת שפע במגזרים השונים, הולידה את הצורך בהרחבת היצע השירותים שמעניקה הקבוצה ללקוחותיה, תוך עמידה בסטנדרטי הייצור המחמירים ביותר", אמר סטפן גראו, מנכ"ל "שפע". "אנו שמחים על חתימת הסכם שיתוף הפעולה עם "תנובה שף", המאפשר לנו לחבור לקונצרן המזון המוביל בשוק, ובכך להמשיך ולספק ללקוחותינו את מיטב שירותי המזון ופתרונות הניהול".



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר