שלושה רטבים חדשים מבית "נסטלה פוד סרוויס" לשוק המקצועי

ייחודם של הרטבים בטריותם, בטעמם החדשני ובמבחר שימושם הן כרטבים חמים והן כמטבלים קרים ללא צורך בבישול. הרטבים מצטרפים לסדרת הרטבים של נסטלה פוד סרוויס הכוללת מגוון של למעלה מ-15 סוגי רטבים. הרטבים מגיעים בבקבוקי 4 ליטר

נסטלה פוד סרוויס, חטיבת המזון לשוק המקצועי של קבוצת אסם, יוצאת עם שלושה רטבים חדשים: רוטב עגבניות סיציליאני רוטב עגבניות ספרדי ורוטב ברבקיו פיקנטי ומאפשרת לשפים בשוק המקצועי לא לקפוא על השמרים ולהציע חדשות לבקרים מנות חדשות ואיכותיות.

הרטבים בכלל ורטבי הבישול בפרט הפכו, בשנים האחרונות, לחלק בלתי נפרד מהמטבח המקצועי. השימוש במגוון רחב של רטבים, מאפשרלהציג ללקוחות מגוון של מנות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ועל טעם מנה איכותי וקבוע. נסטלה פוד סרוויס הקשובה לצורכי השוק ממשיכה את מגמת החידושים בתחום עם גרסאות נוספות לרטבי העגבניות המסורתיים בסגנון ים תיכוני:

רוטב עגבניות ספרדי – רוטב עגבניות עשיר ופיקנטי בטעם ביתי ובאיכות גבוהה. משלב עגבניות טריות ופלפלים קלויים ותבלינים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל – ומרכיבים טבעיים בלבד.

רוטב עגבניות סיציליאני – רוטב עגבניות קלאסי, בסיסי, פשוט בשילוב ירקות ועשבי תיבול. הרוטב ללא חומרים משמרים. בהשגחת בד"צ עדה חרדית.

וכן מעשירה את מבחר רטבי הברביקיו לשוק המקצועי ברוטב ברביקיו פיקנטי – המשלב טעמי עגבניות וסויה היוצרים יחדיו טעם ייחודי של מתיקות וחריפות. בהשגחת בד"צ עדה חרדית.

ייחודם של הרטבים בטריותם, בטעמם החדשני ובמבחר שימושם הן כרטבים חמים והן כמטבלים קרים ללא צורך בבישול. הרטבים מצטרפים לסדרת הרטבים של נסטלה פוד סרוויס הכוללת מגוון של למעלה מ-15 סוגי רטבים. הרטבים מגיעים בבקבוקי 4 ליטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר