שנה לפני אגריטך 2009: 6,700 מ"ר משטח התערוכה כבר שוריינו למציגים

העלייה הדרמטית במחירי המזון הפכה את החקלאות לנושא החם ביותר בכל העולם, ומדינות רבות מחפשות דרכים להגביר את היצור החקלאי בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ולצמצם את צריכת המים. בתערוכה צפוי מספר שיא של משלחות מסין, שצריכה לספק מדי שנה כמויות הולכות וגדלות של מזון לאוכלוסיה

אף שנותרה עוד שנה עד לתערוכת אגריטך 2009, שטחי התצוגה הולכים ונתפסים – זאת על פי דיווחי המארגנים. חברות גדולות מהארץ ומחו"ל כבר שריינו לעצמן 6,700 מ"ר משטחי התצוגה בביתן הראשי במרכז הירידים, בביתנים האחרים ושטחי החוץ.

מנכ"ל אגריטך, דני מאירי, אומר כי בין החברות שהקדימו ונרשמו לתערוכה יש שלוש חברות איטלקיות מובילות בתחום המים וההשקיה, שיציגו חידושים מקצועיים במסגרת ביתן לאומי איטלקי. חברות אלה מצטרפות לכלל חברות המים הגדולות בישראל, וביתן המים בשטח של 3,500 מ"ר כבר מלא עד אפס מקום, מה שגורם לפתיחת בניין נוסף עבור חברות המים. בנוסף, גם הבניין המיועד לזרעים ושתלנות מלא עד אפס מקום.

הועדה לקידום תערוכת אגריטך בחו"ל בהובלת מכון היצוא, החלה בפעולתה. לתערוכה צפויים להגיע שרי חקלאות ומים ממדינות רבות, סגני שרים ומשלחות רשמיות. בימים אלו מתקיים מו"מ עם הולנד, גרמניה ומדינות נוספות לגבי הופעתן בתערוכה.

לדברי מאירי, העלייה הדרמטית במחירי המזון הפכה את החקלאות לנושא החם ביותר בכל העולם, ומדינות רבות מחפשות דרכים להגביר את היצור החקלאי בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ולצמצם את צריכת המים. הוא אמר שבתערוכה צפוי מספר שיא של משלחות מסין שצריכה לספק מדי שנה כמויות הולכות וגדלות של מזון לאוכלוסיה.

רשימת המציגים שנרשמו לתערוכה, טפסי הרשמה ומידע נוסף מתעדכנים באתר התערוכה: www.agritech.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר