שני יינות חדשים ביקבי כרמל מסדרת רכס בציר 2008

יינות הרכס האדום והרכס הלבן מהווים תת סידרה של "הסדרה האזורית". שניהם מופקים מענבים מאזור זיכרון יעקב והם יינות פירותיים, קלים ומהנים אשר נועדו לשתיה בעודם צעירים

יקבי כרמל מציגים שני יינות חדשים מסדרת רכס, בציר 2008. יינות הרכס האדום והרכס הלבן מהווים תת סידרה של "הסדרה האזורית". שניהם מופקים מענבים מאזור זיכרון יעקב והם יינות פירותיים, קלים ומהנים אשר נועדו לשתיה בעודם צעירים. היינות מתומחרים באופן נוח, מה שהופך אותם לאידיאליים לשתיה יומיומית

רכס אדום זיכרון יעקב 2008
יין אדום יבש המופק מענבי קריניאן ושיראז מאזור זיכרון יעקב. זהו יין בעל אופי צעיר, גוף בינוני וטאנינים רכים המתאפיין בצבע סגול צעיר ובניחוצילום: יקיס קדרוןחות של פרי אדום בשל עם רמזים עדינים לווניל ולתבלינים ברקע. הרכס האדום ילווה היטב מנות בשר שונות, אנטי פסטי, פסטות ברוטב עגבניות או עם שמן זית ועוד.

רכס לבן זיכרון יעקב 2008
יין לבן יבש ומרענן המופק מענבי סוביניון בלאן ושרדונה בתוספת מעט ענבי קולומבר וסמיון, כולם מאזור זיכרון יעקב. לצורך שמירה על הארומאטיות של הענבים תסס היין במיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה. הוא מתאפיין בניחוחות פרי נעימים של מלון, אפרסק וליים. היין יתאים מאוד למנות דגים בגריל או בתנור, למנות עוף או הודו, למנות צמחוניות ועוד.

אזור הגידול – זיכרון יעקב
אזור זיכרון יעקב הוא אזור היין המסורתי של ישראל. גפן יין גדלה באזור ברציפות משנות השמונים של המאה התשע עשרה. האזור מתאפיין באקלים ים תיכוני עם כמות משקעים ממוצעת של 500 מ"מ בשנה. פרויקט יינות הרכס הוא פרויקט של כרמים. לצורך הפקת היינות נבחרו כרמים באזור אשר זכו לטיפול קפדני לאורך כל עונת הגידול. הכרמים ששמשו להכנת היין מאופיינים בקרקע גירית ואבנית מנוקזת היטב. היינות מופקים מזני ענבים קלאסיים (קברנה סוביניון, סוביניון בלאן, שרדונה) לצד זני הענבים הותיקים האופייניים לאזור (קריניאן, פטיט סירה, סמיון, קולומבר).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר