שני תלמידים מתיכון תדמור ייצאו להתמודד באולימפיאדת הבישול בלוקסמבורג

תום קוק וניסן מוכתר תלמידי כיתה י"ב, נבחרו לאחר מיונים קפדנים וייצגו את תיכון "תדמור" באולימפיאדה החשובה שתתקיים בלוקסמבורג בתאריכים 18-22 בנובמבר 2006 במסגרת פרויקט מיוחד של האגף להכשרה מקצועית במשרד התמ"ת

בתיכון הקולינארי תדמור מסתיימים בימים אלה ההכנות האחרונות להכשרת המשלחת שתייצג את בית הספר באולימפיאדת הבישול הבין-לאומית שתתקיים בלוקסמבורג בין התאריכים 18-22 בנובמבר 2006.

השניים, תלמידי כיתה י"ב שנבחרו לאחר מיונים קפדניים הם תום קוק מחיפה, העובד להכשרתו המעשית בבית פוד ארט וניסן מוכתר מבת-ים, העובד במסגרת ההכשרה המעשית במלון הילטון תל-אביב. הנערים החלו את לימודיהם בתדמור בכיתה י' במסגרת פעילות האגף להכשרה מקצועית שבמשרד התמ"ת, בכדי להגשים את חלומם ולהיות 'שף'.

מיד עם בחירתם החלו הנערים להתאמן לקראת האולימפיאדה על מנת לעמוד ברף הגבוה של התחרות בהנחיתו המקצועית של שף מאיר רייס, מדריך בכיר לאומנות הבישול.

באולימפיאדה המתקיימת באירופה אחת ל-4 שנים מזה עשרות שנים, יתמודדו הנערים במסגרת נוער. באולימפיאדה משתתפים שפים מכ- 30 מדינות שונות, תוך התמודדות על מדליות וצוות השופטים מורכב משפים ברמה בין לאומית.

ההתמודדות באולימפיאדת הבישול כוללת הכנת ארוחת גורמה מלאה ל-60 איש בתוך מטבח פתוח לעיני הקהל. כמו כן הכנת פלאטות ראווה במסגרת המטבח הקר הדורש מיומנות אומנותית גבוה מאד.

שלומי נדיר, מנכ"ל ביה"ס תיכון הקולינרי תדמור: "אנו בתדמור שואפים להציב בפני תלמידנו את הרף הגבוה ביותר ולכן אנו שמחים לקחת חלק באולימפיאדת הבישול המהווה מטרה קשוחה ורצינית עבור התלמידים. מעבר לכך, אני אף רואה בפרויקט משימה לאומית לקידום התיירות לישראל בכלל ולהעלאת הדימוי המקצועי של מקצוע הטבחות בפרט.

"אני מאמין כי התלמידים ייצגו את בית הספר ואת מדינת ישראל בכבוד ואנו בתדמור יחד עם האגף להכשרה מקצועית במסגרת הפרויקט יודעים שהענקנו להם את כל הכלים על מנת למצות את מלוא היכולת שלהם בתחרות וכמובן מאחלים להם הצלחה רבה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר