שנת שיא נוספת למכירות גלידות נסטלה

גלידות נסטלה סיימה את שנת 2005 עם נתח שוק של 41% בשוק הגלידות המשפחתיות, ועם גידול שיא של 20% במכירות בהשוואה לאשתקד. לחברה 47% משוק ה- GOOD FOR YOU –גידול של פי שניים מאשתקד

גלידות נסטלה, בבעלות מלאה של קבוצת אסם, סיימה את שנת 2005 עם נתחי שוק מרשימים, תוך שהיא מחזיקה כעת ב-41% משוק הגלידות המשפחתיות בישראל, באמצעות מותג "לה קרמריה" שהנו מנוע הצמיחה העיקרי שלה. בערכי מכירות מוחלטים, מדובר בגידול שיא של 20% משנה קודמת.
בעוד כלל שוק הגלידות המבורקד גדל השנה ב6% בלבד על פי דו"חות נילסן, מראה גלידות נסטלה גידול של 11% במונחי יצרן.

על פי דוחו"ת נילסן רשמה גלידות נסטלה עוד הישג משמעותי, התואם את מגמת הבריאות ההולכת וגדלה בעולם ובישראל. בסגמנט ה-GOOD FOR YOU, הכולל גלידות יוגורט, אחוזי שומן מופחתים וגלידות ללא סוכר, אוחזת גלידות נסטלה ב- 47% מהשוק, גידול שיא של פי שניים בערכים כספיים מהשנה הקודמת.

סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, ליאורה ליפץ, אמרה: "בשנת 2005 נרשם לראשונה שינוי בתמהיל הסגמנטים, ונראה מעבר לצריכת מוצרי פרימיום יקרים יותר, בעלי ערכים מוספים לצרכן. זיהוי מגמה זה יבוא לידי ביטוי משמעותי בתמהיל המוצרים שלנו לשנת 2006 שיושק עם תחילת העונה".

"בשנת 2006 ניישם לראשונה את מודל היהלום, כלי ייחודי בינלאומי חדש שפותח בשנתיים האחרונות על ידי נסטלה העולמית והמיושם כעת ב-56 משווקיה ברחבי העולם, ובכלל זה בישראל", אמרה ליפץ.

מודל היהלום משקף שיטת מחקר מקיפה שהתבצעה ב-11 מדינות בקרב אלפים רבים של צרכנים, ללימוד תובנות צריכת הגלידה במדינות אלה, ולזיהוי ההזדמנויות השיווקיות וציפיות הצרכנים, לקראת פיתוח מוצרים חדשים. באמצעותו ניתחה גם גלידות נסטלה בישראל את תובנות הצרכנים והחלה בפיתוח קו מוצרים אופטימלי ומגוון.

"ממודל היהלום עלה כי שוק הגלידות בישראל משווע למוצרים בעלי ערכים, כגון חטיף מעניק אנרגיה, צריכה בין הארוחות, קלילות ורעננות", הוסיפה ליאורה ליפץ. "עוד עלה מהמודל כי נושא התזונה והבריאות ימשיך להוות מנוע צמיחה, וכי הדרישה למוצרים שהם גם בריאים וגם טעימים – תגבר. אנו מקווים שנעמוד גם בשנת ‏2006 בציפיותיהם של הקמעונאים והצרכנים גם יחד".






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר