שף קונדיטור עומר זרניצקי דרומי – ראש מגמת הפטיסרי של ביה"ס בישולים

זרניצקי דרומי הוא איש מקצוע שבקיא במגמות העולמיות העכשוויות בפטיסרי המקצועי ובעל זיקה חזקה לחו"ל בכלל ולצרפת בפרט. ניסיונו העשיר יפתח את אופקיהם הקולינאריים של הסטודנטים ויעניק להם כלים נוספים לצמיחה מקצועית

שף קונדיטור עומר זרניצקי דרומי התמנה לראש מגמת הפטיסרי החדש של בית הספר הגבוה לקולינריה "בישולים". זרניצקי ירכז את הקורסים השונים של המגמה ויפתח מסלולי הכשרה חדשים.

מינוי זה בא במסגרת  שאיפת "בישולים" להתרחב ולהתחדש. גידול מספר הסטודנטים ומסלולי הלימוד והשאיפה למצויינות המאפיינת את "בישולים" הביאו לבחירה בקונדיטור שיוכל לשאת על כתפיו את הובלת מגמת הפטיסרי.

זרניצקי דרומי הוא איש מקצוע שבקיא במגמות העולמיות העכשוויות בפטיסרי המקצועי ובעל זיקה חזקה לחו"ל בכלל ולצרפת בפרט. ניסיונו העשיר יפתח את אופקיהם הקולינאריים של הסטודנטים ויעניק להם כלים נוספים לצמיחה מקצועית.

עומר זרניצקי דרומי ירכז את הקורסים הקיימים ויפתח מסלולי הכשרה בתחומי פטיסרי נוספים (שוקולטרי, גלאסרי, בולנג'רי). כמו כן יפתח זרניצקי מסלולי השתלמות המיועדים לקהל מקצועי, כנהוג בבתי הספר המובילים בצרפת.

זרניצקי דרומי, שיחליף את השף קונדיטור ערן שוורצברד המסיים את תפקידו בבית הספר לאחר שלוש שנים, הוא בן 34, בוגר בית הספר של רשת דן.
הוא החל את דרכו המקצועית במלון דן אילת כאחראי על הקונדיטוריה החלבית. בהמשך כיהן כשף קונדיטור של המסעדות המוערכות מול-ים, ברקרולה ומתחם דלאל. בין הסטאז'ים בהם השתלם: דניאל (ניו יורק) ואל-בולי (ספרד) וגי סאבואה (פריז) המעוטרות בכוכבי מישלן. כמו כן זרניצקי דרומי הוא הישראלי הראשון שהתקבל כחבר במועדון השפים הבינלאומי של חברת השוקולד הצרפתית היוקרתית ולרונה.

בישולים – בית הספר הגבוה לקולינריה
רח' הזרם 10 תל אביב
טל. 03-6819141
www.bishulim-school.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר