שת"פ אסטרטגי בין לחם ארז וקבוצת טיב טעם

שילוב קו המוצרים של לחם ארז, המונה עשרות מוצרים, בסניפי טיב טעם ילווה בקמפיין קידום מכירות. בסמוך לעמדות הממותגות והמשולטות בטיב טעם יוצבו דיילות טעימה, אשר יחשפו את הטעמים של מוצרי לחם ארז

במסגרת הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין "לחם ארז" לבין רשת "טיב טעם", יוקמו בשניים מסניפי רשת "טיב טעם" בנתניה ובראשון לציון מזרח – סניף "עיר האוכל", עמדות מכירה ממותגות של "לחם ארז", ובהן יימכרו כל מוצרי החברה: לחמים, מאפים, עוגות, גבינות, טפנדים, ממרחים ועוד.
בהמשך תיבחן הרחבת שיתוף הפעולה לסניפים נוספים של "טיב טעם".

ניר סגל, מנכ"ל "לחם ארז", אומר כי מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי הן ברמה הקולינרית והן ברמה העסקית. "לחם ארז כרשת אשר שמה דגש על מוצרי איכות ועל פיתוח ויצירה של טרנדים קולינריים, רואה בשיתוף פעולה עם טיב טעם חיבור נכון. טיב טעם היא רשת הידועה באיכות מוצריה, ולכן אך טבעי שיוצעו בהן מוצרי האיכות של לחם ארז, העשויים בעבודת יד, מחומרים טבעיים וללא חומרים משמרים. נקודות מכירה של לחם ארז ברשת זו יביאו לחשיפה איכותית בפני קהלים חדשים", אומר סגל הצופה כי המכירות יעמדו על עשרות אלפי שקלים כבר בחודש הראשון לשיתוף הפעולה.

דובי שניידמן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, מציין: "הרשת שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה חוויה קולינרית ייחודית, המציעה מוצרי גורמה בנגישות מקסימלית. אין לי ספק, כי שיתוף הפעולה עם לחם ארז מחזק את בידול הרשת ויעניק לצרכנים הנאה מלחמי בוטיק איכותיים".

שילוב קו המוצרים של לחם ארז, המונה עשרות מוצרים, בסניפי טיב טעם ילווה בקמפיין קידום מכירות. בסמוך לעמדות הממותגות והמשולטות יוצבו דיילות טעימה, אשר יחשפו את הטעמים של מוצרי לחם ארז.

רשת לחם ארז מונה כיום 26 סניפים, בהם מסעדה בהרצליה פיתוח ו-25 בתי קפה וחנויות, הפרוסים בין חיפה לירושלים, וכן מאפייה הממוקמת באזור התעשיה בנתניה, אשר מספקת מוצרים לכל הסניפים. הרשת הוקמה לפני 11 שנים על ידי ארז קומרובסקי, והיא הביאה עימה רוח רעננה למטבח הישראלי, הציעה מגוון עצום ויצירתי של לחמים בטעמים שונים והפכה את הלחם מפריט יסוד למוצר גורמה. לצד הלחם פותחה סדרת מוצרים נלווים, מאפים ועוגות ונפתחו בתי קפה שהציעו חוויית בילוי אחרת, חברתית וקולינרית.

טיב טעם הוקמה בשנת 1976 על ידי יהודה טריביטש, ומאז ראשית שנות ה- 90 היא מנוהלת על ידי בנו, קובי טריביטש, שיצר את התשתית להפיכתה לקבוצת מזון מובילה.
הקבוצה כוללת כיום שתי זרועות עיקריות: רשת מזון עם 23 סניפים; טיב טעם תעשייה (מפעלי טיב טעם, מזרע, עוף העמק וסקנדינביאן – יבוא וסחר של דגים ופירות ים), וכן חטיבת ייבוא. בשנה האחרונה רכש עמית ברגר באמצעות אנטר הולדינגס 50% מהקבוצה, וקובי טריביטש מחזיק ב- 50% הנותרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר