שת"פ בין "מחלבות גד" ו"אסטלה- כיתת אומן ללימודי קונדיטוריה"

השאיפה היא לרענן והעלות את רמת הידע הקולינרי בקרב תלמידי בית הספר בפרט והקהל הישראלי בכלל, באמצעות ביקורים שוטפים של מומחים בעלי שם עולמי הנמצאים בקשר שוטף עם "אסטלה-כיתת אומן לקונדיטוריה" ומשתתפים על בסיס קבוע בהרצאות העשרה לתלמידים ולקהל הרחב

"מחלבות גד" ו"אסטלה- כיתת אומן ללימודי קונדיטוריה" חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי שנועד ליצור מובילות והטבעת חותם אישי בתחום האפייה והקונדיטורייה המקצועי האיכותי.

ב"אסטלה" משלבים הרצאות מומחים ושפים, הקפדה על כיתות קטנות, שימוש במיטב חומרי הגלם, צוות מורים מצומצם ומיומן ברשות אסטלה.
חומר הלימוד כולל, מלבד התנסות מעשית מקיפה, גם הרצאות תאורטיות ברמה גבוהה.

"מחלבות גד' הינה המחלבה הרביעית בגודלה בישראל המשווקת למעלה מ-200 סוגי מוצרים שונים, בייצור מבוסס על סודות מקצועיים שעוברים שנים מאב לבן מציין.
השת"פ בין שני המותגים נועד להשגת מובילות, ויכלול פעולות שיווקיות משותפות, סדנאות והרצאות , שילוב מותג "גד" בתוכנית הלימודים של "אסטלה", הדרכות משותפות, ועוד.

במהלך חודש מרץ יתארח אוליבייה בז'אר אצל "אסטלה- כיתת אומן לקונדיטוריה" ויפגין יכולות וירטואזיות, חידושים וטכניקות מתקדמות.
זהו ביקור ראשון בישראל של מומחה ברמתו. בז'אר זכה בתארים "אלוף עולם" בתחרות עולמית ובתואר "אלוף צרפת" שהוא תואר כבוד לאמנים מובילים בתחומים שונים. בשנים האחרונות שימש, בין היתר, כמאמן ומנהל הקבוצה הצרפתית לאליפות העולם בקונדיטוריה, וכיום הוא מנהל בי"ס פרטי בדרום צרפת.
אסטלה מושקוביץ – בלפר, הבעלים של בית הספר, מציינת שהשאיפה היא לרענן והעלות את רמת הידע הקולינרי בקרב תלמידי בית הספר בפרט והקהל הישראלי בכלל, באמצעות ביקורים שוטפים של מומחים בעלי שם עולמי הנמצאים בקשר שוטף עם "אסטלה-כיתת אומן לקונדיטוריה" ומשתתפים על בסיס קבוע בהרצאות העשרה לתלמידים ולקהל הרחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר