תבניות אפיה מיוחדות לתעשייה המקצועית ולאפיה ביתית יוצגו בתערוכת המזון ישראפוד

חברת קרטוניץ מערכות אריזה, יוצאת עם סדרה של אריזות קרטון מעוצבות ומהודרות למגוון מוצרים, החל ממוצרי מזון ביו אורגניים, קוסמטיקה וההיי-טק, דרך מוצרי פרסום וכלה באריזות למוצרים טכניים מורכבים.

האריזות יוצגו בתערוכת המזון והמשקה ישראפוד 2005 שתתקיים ב- 30-28 בנובמבר בגני התערוכה בת"א בארגון קבוצת שטיר, ותיערך במקביל לתערוכת HOTEX לציוד ושירותים לתעשיית האירוח, למטבח המוסדי ותעשיית המאפה.

קרטוניץ מערכות אריזה פיתחה תבניות אפיה חד פעמיות מקרטון מתקדם, לתעשיה המקצועית ולאפיה ביתית, המספקות מגוון פתרונות רחב לתהליכי ייצור ומהוות כלי שיווקי ופרסומי רחב. כמו-כן, תבניות האפייה נותנות מענה להקפאה של התבנית במהלך הייצור ולאחר מכן אפייתה בתנור מקצועי או ביתי בחום של עד 220 מעלות או במיקרוגל, ובכך מונעות את הצורך בשימוש בתבניות אלומיניום, שעל פי מחקרים אחרונים הוכח כי השימוש בהם, במגע עם מזון, אינו בריא ואף מסוכן. התבניות הנן בטיחותיות ואינן סופחות חום. מבנה התבניות המיוחד, מאלץ את העוגה לתפוח לגובה ולא לרוחב.

השימוש במגוון התבניות מעניק לציבור הרחב אפייה איכותית ובריאה וליצרנים חוסך אריזת יתר, עלויות הקמה נמוכות ביותר של תבנית ייחודית ומעוצבת, ומאפשר מסלול רציף של העוגה, הדג, התבשיל וכל מוצר מזון אחר, משֽלַב אריזתו והקפאתו במפעל, דרך תנור האפייה או המיקרוגל ועד לשולחן.

כל חומרי הגלם בהם משתמשת החברה מותאמים במיוחד למגע עם מזון,100% ידידותיים לסביבה ומאושרים בתקנים בינלאומיים (FDA, ISEGA) ובעלי הכשר בד"צ. מוצרי החברה רשומים לפטנט בארה"ב, אירופה וישראל.

המחיר לצרכן לשישיה של תבניות האפייה נע בין 9.95 ל- 10.95 ש"ח, בהתאם לדגם.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר