תוויות חדשות ליינות רקנאטי עם ציור פרי מכחולם של חניכי בית נועם

אלין בית נועם דואגת לעתידם של בוגרים צעירים בני 21 ומעלה בעלי נכות כפולה – לקות שכלית ולקות פיזית קשה, המשתמשים בכיסאות גלגלים ומתקשים בדיבור ובתפקודי היומיום

יקבי רקנאטי התומכים בפעילות עמותת אלין בית נועם, עיצבו לאחדים מיינות היקב תווית ייחודית, עם ציור פרי מכחולם של חניכי בית נועם.

אלין בית נועם דואגת לעתידם של בוגרים צעירים בני 21 ומעלה בעלי נכות כפולה – לקות שכלית ולקות פיזית קשה, המשתמשים בכיסאות גלגלים ומתקשים בדיבור ובתפקודי היומיום. במסגרת שליחותה, מפעילה העמותה את בית נועם ע"ש אלגה צגלה בקרית אונו. כמו כן נמצאת העמותה בשלבי תכנון והקמה של מרכז נוסף באזור השרון. המיזם המשותף ליקבי רקנאטי ועמותת אלין בית נועם מהווה אמצעי תרומה לקידום פעילותה של העמותה.

בעמותה אומרים כי הצוות בבית נועם רואה את האדם במרכז ולא את הנכות. "אנו עושים ככל שביכולתנו לאפשר לחניכים להגשים את עצמם כאנשים בוגרים. זאת תוך מתן אפשרויות ביטוי לרגשותיהם, צורכיהם, כישוריהם ויכולותיהם ושמירה על זכויותיהם לתקשורת, לעצמאות מכסימלית ולשליטה בחייהם. אנו מקווים שבעזרת שיתוף הפעולה שבין יקבי רקנאטי לבין בית נועם נזכה לחשוף את פעילות העמותה לקהל רחב ומגוו, הנהנה מיין ישראלי איכותי, אשר ישמח לתרום למטרה חשובה זו". אומרים אנשי העמותה.

אחד הכלים האפקטיביים ביותר בתחום הטיפולי בבית נועם הוא האמנות. התהליך היצירתי משמש ככלי להתמודדות עם קונפליקטים רגשיים ועונה על הצורך בחיזוק הערך והדימוי העצמי. מחסומים נפרצים באמצעות החומר והצבע, עולם פנימי עשיר וחבוי בא לידי ביטוי בתהליך מרתק של יצירה. העבודות של החניכים, מוצגות בגאווה בבית נועם בפני כל המבקרים במקום.

חזון העמותה הוא ליצור שינוי חברתי במדינת ישראל בהתייחסות לאדם השונה והאחר בכלל ולאנשים עם לקות בפרט. העמותה עוסקת בייזום, פיתוח והפעלה של תוכניות סיוע וטיפול באנשים עם לקויות, שינוי השיח הציבורי בנושא ופיתוח סביבות, מוצרים ושירותים נגישים, במטרה לקדם את קבלתו ושילובו בחברה של האדם השונה.

את היינות ניתן לרכוש ישירות בבית נועם: טל. 03-5351344

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר