תוצאות שת"פ מותג השוקולד לינדור והמחלקה לתקשורת חזותית בשנקר יוצגו במשרד הפרסום מקאן אריקסון

בפרוייקט השתתפו כ-60 סטודנטים, להם הועבר בריף על שוקולד Lindt ע"י מנהלת המותג, מיכל רובין, במסגרתו הוצגו ערכי המותג, המסרים הרצויים ואיכויות השוקולד לינדט. הסטודנטים התבקשו לעצב קמפיין פרסומי עבור מותג השוקולד 'לינדור' הכולל סדרה בת 3 מודעות

מותג השוקולד 'לינדור' מבית 'לינדט' העולמית, וביה"ס הגבוה להנדסה ולעיצוב שנקר, חברו לשיתוף פעולה סביב פרויקט הסיום של הסטודנטים בקורס לפרסום שנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית.

בפרוייקט השתתפו כ-60 סטודנטים, להם הועבר בריף על שוקולד Lindt ע"י מנהלת המותג, מיכל רובין, במסגרתו הוצגו ערכי המותג, המסרים הרצויים ואיכויות השוקולד לינדט. הסטודנטים התבקשו לעצב קמפיין פרסומי עבור מותג השוקולד 'לינדור' הכולל סדרה בת 3 מודעות.
הסטודנטים עבדו באינטנסיביות במשך 3 שבועות תוך ליווי שוטף של המרצים המנחים את קורס הפרסום.

18 העבודות המרשימות ביותר של הסטודנטים בקורס יוצגו בתערוכה באולם הכניסה למשרד הפרסום 'מקאן אריקסון' המלווה את מותג לינדור. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב למשך 10 ימים מיום חמישי 3.9.2009.

במהלך אירוע השקת התערוכה יוכרזו שלושה הסטודנטים שהגיעו למקומות הראשונים, אשר יזכו בפרסים כספיים מתנת חברת 'סידס' – יבואנית מותג השוקולד 'לינדט' בישראל.

הפרויקט הכולל את שיתוף הפעולה בין שנקר לסידס והתערוכה נעשה ביוזמתו של רוני הרץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר