תחרות השף הצעיר של סן פלגרינו חוזרת

בתמונה הזוכה לשנת 2016 - מיטש לינהארד מארה"ב
סן פלגרינו מכריזה על השקת התחרות הבינלאומית שמזהה כישרונות קולינריים עולים מרחבי העולם, הפעם במתכונת ממושכת יותר

סן פלגרינו – יצרנית המשקאות מבוססי מים מינרליים, הכריזה על תחילת פעילות תחרות "השף הצעיר של סן פלגרינו" העולמית, שתתקיים זו הפעם ה- 17, בה מאתרים כישרונות קולינריים צעירים מובילים מרחבי העולם. התחרות תימשך הפעם 18 חודשים: במהלך השנה הקרובה יתקיימו סבבי בחירות ראשוניות ותחרויות מקומיות, כאשר הגמר הגדול של התחרות יערך ביוני 2018, ובו יתחרו המתמודדים על תואר השף הצעיר של סן פלגרינו 2018.

המארגנים מסבירים כי הרחבת התחרות תאפשר למתמודדים לצבור יותר זמן לצד השפים-מנטורים שיוצמדו להם, לשפר את מנות הדגל שלהם וללטש את כישוריהם בהכנות לגמר. המנצחים בתחרות מקבלים את ההזדמנות לחשיפה עולמית לצד דחיפה מקצועית משמעותית, כמו גם הזכות להשתתף במספר אירועים שנתיים גדולים של מותג סן פלגרינו.

שף מאיר אדוני שופט בחצי גמר התחרות 2016
שף מאיר אדוני שופט בחצי גמר התחרות 2016, צילום לנס הפקות

הגשת מועמדות תתאפשר החל מ- 1.2.17 באתר. יוכלו להירשם שפים צעירים בני 30 ומטה, אשר עבדו לפחות שנה בתור שף/ סו-שף/רב טבח במסעדה. במהלך התחרות, אשר בשנת 2016 השתתפו בה מעל 3,000 מתמודדים, יהיו מעורבים 70 שפים מובילים שיהיו "מושבעים" בתחרות המקומיות. 21 שפים צעירים מ-21 אזורים גיאוגרפיים יבחרו בחצאי הגמר המקומיים, ו-21 שפים-מנטורים יצוותו אליהם וידריכו אותם במהלך המסע עד לגמר הגדול.

בצעד יוצא דופן, שמביע אמון בקולינריה הישראלית, תחרות חצי הגמר תערך זו השנה השלישית ברציפות בישראל. הגמר הבינלאומי, אשר יתקיים במילאנו, איטליה, יכלול פאנל של שבעה שופטים המכונים "שבעת החכמים" – מאסטרים קולינריים נחשבים, אשר יבחרו את הזוכה בתחרות השף הצעיר של סן פלגרינו 2018. בין השפים הישראלים שזכו לשינוי בקריירה ולהכרה עולמית בזכות השתתפותם בתחרות: שף אוראל קמחי ("פופינה"), שף דיוויד פרנקל ("פרונטו")

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר