תחרות יין חדשה: BEST VALUE

BEST VALUE תהיה תחרות יין שנתית שתתקיים בסמוך לחג הפסח, בדומה לתחרות אשכול הזהב הוותיקה, ותדגיש את התמורה למחיר תוך הכרה ביינות שמעניקים את התמורה הטובה ביותר

סטודיו בן עמי, בהובלתו של אבי בן עמי היצירתי והנמרץ, מקיים השנה לראשונה תחרות יין חדשה, המצטרפת לתחרות אשכול הזהב, שתתקיים זו השנה השביעית ברציפות.

אבי בן עמי כי BEST VALUE  תהיה תחרות יין שנתית שתתקיים בסמוך לחג הפסח, בדומה לתחרות אשכול הזהב הוותיקה, ותדגיש את התמורה למחיר תוך הכרה ביינות שמעניקים את התמורה הטובה ביותר.
"במצב הכלכלי הנוכחי יש לתחרות חשיבות צרכנית גדולה, ואנו צופים משקל רב לתוצאותיה", אומר אבי בן עמי.
בתחרות, שתוצאותיה יתפרסמו ב- 22 במרץ 2009, ייבדקו יינות בעלי תג מחיר מוגדר – לבנים ואדומים בעשר קטגוריות לפי זני הענבים, עד 79 ₪, ושתי קטגוריות נוספות של יינות עד 50 ₪.
הקטגוריות של היינות עד 79 ₪ הן:
יין לבן – סוביניון בלאן, שרדונה, זנים ארומטיים, בלנד לבן, יינות רוזה.  
יין אדום – קברנה סוביניון, מרלו, סירה / שיראז, זנים אדומים מיוחדים, יינות בלנד אדומים.

ומה צפוי השנה בתחרות אשכול הזהב 2009 שתתקיים ב- 29 במרץ?
תחרות "אשכול הזהב" – האוסקר של היין הישראלי המוקירה את היינות הטובים ביותר לשנת 2009 – נערכת זו השנה השביעית, והיא בעלת מוניטין רב והשפעתה גדולה בקרב אנשי מקצוע וחובבי יין כאחד. ל
תחרות נשלחים היינות הטובים ביותר בכל קטגוריה, במטרה לזכות בחותמת האיכות של "אשכול הזהב".
אבי בן עמי אומר כי כדי להדגיש את המוניטין היוקרתי של התחרות, הוחלט השנה להגביל את הזכיות: רק 12 קטגוריות איכות שמצדיקות מדליית זהב: סוביניון בלאן, שרדונה מיושן בעץ (לפחות 50%), יינות לבנים – כללי, קברנה סוביניון, מרלו, סירה / שיראז, קברנה פרנק, זנים ייחודיים (פינו נואר, גרנאש,  פינוטאז'), זנים ייחודיים (פטיט סירה, זינפנדל, קריניאן, פטיט ורדו), בלנד מבוסס מרלו וקברנה סוביניון, בלנד חופשי, יינות קינוח.

כמו כן תתקיים תחרות אשכול הזהב 2009 לקבי בוטיק קטנים, אליה נשלחים היינות הטובים ביותר של יקבי בוטיק קטנים המייצרים עד 12,000 בקבוקים בשנה.
"יקבי הבוטיק הקטנים מתרבים מבציר לבציר, ולצרכני היין קשה לעמוד על טיבם של יקבים אלו", אומר אבי בן עמי.
הקטגוריות בהן יתמודדו היקבים הקטנים על מדליות אשכול הזהב 2009, הן: יינות לבנים – כללי, קברנה סוביניון, מרלו, סירה / שיראז, בלנד בורדו, בלנד חופשי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר