fbpx

תלמה במהלך שיתוף צרכנים תחת מותג כריות: מזמינה את הצרכנים להיות מעורבים בפיתוח מוצר עתידי

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

תלמה מחברת יוניליוור יוצאת במהלך שיתוף צרכנים ראשון מסוגו, המאפשר לצרכן להיות מעורב לחלוטין בפיתוח מוצר עתידי.
בצעד זה מזמינה תלמה מחברת יוניליוור את הצרכנים לקבוע מה יהיה הטעם הבא של כריות.
זאת בהמשך להרחבת המותג וחנוכת טעם חדש "כריות קרמלו" – דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל.

מדובר בפעילות אינטרנטית באמצעות חברת האינטראקטיב Redhead, בה הוקם אתר אינטראקטיבי חדש – www.cariot.co.il, המזמין את הצרכנים ל"מעבדת הטעמים" של כריות תלמה. במעבדה ממתינה מדענית יפהפייה (המגולמת ע"י השחקנית קרן סבח), המזמינה את הצרכנים להציע טעמים חדשים למילוי כריות ואפילו מגיבה על ההצעות.

באתר נרשמו כבר למעלה מ- 108,000 כניסות, ומעל 40,000 גולשים כבר הציעו את החלום שלהם לטעם הבא של כריות.
בין ההצעות לטעמים שנשלחו נרשמו, לצד טעמים "טריוויאליים", גם הצעות יוצאות דופן כגון: כריות בטעמי עראק, וודקה, פיצה, מלון, ענבים, פסיפלורה ועוד.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה