תלמה בקמפיין שילוט חוצות, אינטרנט וקולנוע לכריות צ'וקולדה ב- 3.5 מיליון שקל

במסגרת הפעילות, תחת הקונספט "לא תאמינו מה קורה בפנים, תפתיע תלמה את הצופים, כשבתוך הקולנוע, על המושבים, ימתינו כוסות מעוצבות של כריות צ'וקולדה המכילות את דוגמת המוצר. במקביל יופיע סרטון קצר המזמין את הצופים לבדוק האם בתחתית הכוס מופיעה מדבקת הזכייה

תלמה מקבוצת יוניליוור, ממשיכה לחזק ולהרחיב את סדרת כריות – מותג דגני המשפחה והילדים, ומציגה את כריות צ'וקולדה – דגנים פריכים במילוי קרם בטעם שוקולד עשיר, בעלי צורה "גלית" ייחודית.

ההצגה מלווה בתמיכה שיווקית בהיקף כספי של 3.5 מיליון ₪, והיא תכלול קמפיין שילוט חוצות ופרסום בקולנוע באמצעות משרד באומן-בר-ריבנאי, תחת הסיסמא המלווה את המותג "כריות צ'וקולדה – לא תאמינו מה קורה בפנים, פעילות באינטרנט באמצעות חברת RedHead וכן בפעילות קידום מכירות ייחודית, באמצעות חברת טרגט מרקט, בשיתוף בתי הקולנוע של סינמה סיטי וגלובוס גרופ ברחבי הארץ.

במסגרת הפעילות, תחת הקונספט "לא תאמינו מה קורה בפנים, תפתיע תלמה את הצופים, כשבתוך הקולנוע, על המושבים, ימתינו כוסות מעוצבות של כריות צ'וקולדה המכילות את דוגמת המוצר. במקביל, בסוף מקבץ הפרסומות שלפני הסרט, יופיע סרטון קצר המזמין את הצופים לבדוק האם בתחתית הכוס מופיעה מדבקת הזכייה. הזוכים יקבלו אריזת כריות צ'וקולדה גדולה (750 ג') במזנון הקולנוע.


קרדיטים:
באומן בר ריבנאי:

מנהל קריאייטיב: גיא בר
ארט דירקטור: אורן עמירן
קופי רייטר: זאביק גנני
תקציבאית: לינור קרן
סופרוויזר: הילה ברודי
מנהל לקוחות: דרור טקנוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר