תלמידי דן גורמה סיירו במפעלי ייצור בצפון להיכרות עם חומרי גלם מקומיים ושיטות ייצור

שף רמי סוויסה, שף ומורה לטבחות בדן גורמה, מסביר כי מטרת הסיור המקצועי לחשוף את התלמידים לחומרי גלם מקומיים ולשיטות ייצור. כמו-כן מדגיש השף סוויסה את חשיבותו של הסיור הלימודי להבנת תהליכים תברואתיים, תהליכי בקרת איכות ודרכי עבודה בתעשייה

תלמידי קורס אמנות הבישול (טבחות לדירוג מקצועי סוג 1), בדן גורמה, המרכז ללימודים קולינריים מרשת מלונות דן, השתתפו לאחרונה בסיור לימודי מקצועי במפעל "סיליס ביצים" לעיבוד ביצים בקריית אתא, בחוות גידול פטריות, נבטים וצמחי תבלין ביישוב חוסן – "מרינה פטריות הגליל", ובחווה החקלאית "דרך התבלינים" בשדות בית לחם הגלילית, ושמעו הרצאות של אנשי מקצוע במפעלי הייצור. 

שף רמי סוויסה, שף ומורה לטבחות בדן גורמה, מסביר כי מטרת הסיור המקצועי לחשוף את התלמידים לחומרי גלם מקומיים ולשיטות ייצור. כמו-כן מדגיש השף סוויסה את חשיבותו של הסיור הלימודי להבנת תהליכים תברואתיים, תהליכי בקרת איכות ודרכי עבודה בתעשייה. 

דורון אטיאס, הממונה על התפעול בדן גורמה, מציין כי בסיור הלימודי משתתפים תלמידים הלומדים בקורס טבחות המתנהל במימון ובפיקוח מקצועי של האגף הבכיר להכשרה מקצועית ולפיתוח כוח אדם של משרד התמ"ת.

תלמידי קורס הטבחות, ויקטור חוראני מחיפה ומשה פרימוביץ' מנהריה, מסכימים כי סיור מקצועי מעין זה מוסיף לידע המקצועי הנחוץ להם בתקופת הלימודים ובעתיד כטבחים מקצועיים. 
במסגרת הסיור הם קיבלו מידע חיוני על חוות מקומיות לגידול תבלינים, שיטות גידול פטריות בארץ ותהליך פסטור הביצים.

אחמד מחאג'נה, תושב כפר פרדיס, בעבר מנהל מחסן ברשת מזון גדולה שהגיע ללימודי טבחות במטרה לרכוש מקצוע חדש, אומר כי הסיור הלימודי מאפשר לתלמידים להכיר מקרוב ספקים של חומרי גלם ומפעלים ישראליים המייצרים חומרי גלם ייחודיים לתעשיית המזון בארץ.

בצילום: השף רמי סוויסה ותלמידי קורס טבחות בדן גורמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר