תנובה ב"מבצע חלום" ענק למותג שוקו SHOCK

במסגרת המבצע יוגרלו 4 חדרי שינה לבני נוער, ובהם טלוויזיית פלזמה, מחשב, ו-2,500 ₪ לציוד לחדר. כל יום יוגרל PC בעל מסך LCD שטוח

תשלובת החלב של תנובה יוצאת ב"מבצע חלום" למותג SHOCK, במסגרתו יוגרלו אחת לשבוע חדר שינה חלומי לבני נוער (סה"כ 4 חדרים במשך 4 שבועות) וכל יום מחשב PC עם מסך LCD דק.
על כל מוצר של שוקו SHOCK מוטבע מספר מזל המשתתף בהגרלה.
המבצע יגובה בקמפיין רחב היקף באמצעות מקאן אריקסון תחת הקונספט: "להתעורר לחדר חדש", בהיקף של כמיליון ₪.

לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מסקר שערכנו בקרב בני הנוער עולה כי מכשירי חשמל משוכללים בחדר כמו טלוויזיית פלזמה ומחשב עם מסך דק הם בגדר החלום האולטימטיבי שלהם. אנו מציעים מבצע שההשתתפות בו היא קלה מאוד וזמינה מכיוון שכל קניה של מוצר שוקו שוק מכניסה אותך מיד להגרלה, ובכך מעניקים לבני הנוער את האפשרות להגשים חלום אמיתי בעולם שמאד רלוונטי להם- החדר הפרטי שלהם".

מסקר TGI שערכה תנובה בקרב בני נוער עולה כי 76% מהם הכי נהנים לבלות את זמנם בחדרם מול מחשב, ל- 56% יש טלוויזיה מכל סוג שהיא בחדר, ל- 39% יש כבלים/לווין בחדר, ל- 14% יש וידיאו בחדר ול- 13% יש DVD.

כיצד משתתפים במבצע?
קונים כל מוצר ממותג המשקאות SHOCK, כשעל כל מוצר יופיע מספר מזל אותו יש לשלוח באמצעות SMS, אתר האינטרנט bokershock.co.il או באמצעות תא טלמסר, וכך אפשר לזכות בחדר חלומות הכולל מערכת קולנוע ביתי, טלוויזיית פלזמה "42, מחשב PC בעל מסך LCD דק ובונוסים נוספים: פוף, מנורה מדליקה, ו- 2,500 ₪ לבזבוזים.

על הקמפיין:
את המבצע יגבה קמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון, שיימשך 3 שבועות, בעיתונות ובאינטרנט תחת הקונספט: "מבצע SHOCK- להתעורר לחדר חדש".
בקמפיין תככב, סיון מסט, הנערה החמודה מפרסומת ההשקה של המותג SHOCK. סיטואציה הומוריסטית וצעירה מראה את סיון מתעוררת בקושי מקריאת תרנגול שעומד בתוך חדרה ומתמודדת יום יום עם המציאות העגומה של גיל הנעורים- להתעורר בבוקר. המבצע של SHOCK המראה חדר חדש ומאובזר , יסדר לצעירים את חדר החלומות שלהם ויתן להם סיבה מצויינת להתעורר בבוקר! הקמפיין ברוח הומוריסטית ודינאמית.

קרדיטים לקמפיין:
מנהלת מותג SHOCK: מיכל תמרי
סמנכ"ל לקוחות מקאן: שי גורן
מנהל קריאטיב: בני ברונסקי
סופרוויזרית: עדי אורן
תקציבאות: לי-את כהן וענבל רהב
הפקה: תמי כץ-זדה
פלנר: גיא ווינברגר
קופי: אלדד ווינברגר
ארט: יפעת שלזינגר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר