תנובה שף: גידול של 25% אחוז במכירות לבתי המלון לקראת הפסח

בין המוצרים הנמכרים ביותר: בשר בקר, כבש ועגל שצפויים להגיע לסך כולל של 50 טון; גידול בולט במכירות צ'יפס כשר לפסח – עלייה של 40% לקראת החג

"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 25% במכירות החברה לבתי המלון בישראל לקראת חג הפסח. סך מכירות החברה לקראת הפסח עומד על
כ- 66 מיליון ש"ח, בהיקף של כ- 1,500 טון מוצרים.

בין המוצרים שחלה עלייה חדה במכירותיהם לקראת פסח השנה ניתן לציין מוצרי בשר בקר, עגל וכבש – שנמכרו לקראת החג בכ- 6 מיליון ש"ח, גידול של 50% לעומת אשתקד; עופות ועופיונים שנמכרו בכ-9 מיליון ₪ , גידול של 20% לעומת אשתקד; מוצרי דגים, וירקות קפואים שנמכרו השנה בכ- 4 מיליון ₪, גידול של 15% לעומת אשתקד.

לדברי החברה, הסיבה למכירות הגבוהות לקראת החג הינה התפוסה המלאה שרושמים המלונות בארץ בערב ליל הסדר וחול המועד. בנוסף לכך, בתי המלון הגדילו השנה את השקעתם בארוחות החג במנות ייחודיות המבוססות על מרכיבים יקרים כגון עגל, כבש ועופיונים. השפים של בתי המלון המובילים מפגינים יצירתיות רבה בבניית סעודת החג, תוך התבססות על המרכיבים הייחודיים הללו.

גידול בולט חל גם במכירות הצ'יפס הכשר לפסח למגזר בתי המלון ולרשתות המזון המהיר. מדובר בגידול שיא של כ- 40% במכירות, מ-180 טון בחודש רגיל ל- 300 טון לקראת הפסח. הצ'יפס הנמכר הינו כשר בכשרות בד"צ ללא חשש קטניות, כאשר המכירות הגבוהות של המוצר דווקא בפסח מוסברות על ידי נתחים רחבים באוכלוסייה, גם מקרב הציבור הלא דתי, המבקשים לצרוך ברשתות מזון מהיר מוצרים כשרים לפסח.

מצעד הלהיטים של מנות החג, כולל בין היתר מוצרים כגון:
· לשון בקר
· עופיונים קטנים (300-400 גר')
· סטייק אנטריקוט וסינטה מיושנים, שמכירותיהם גדלים פי 4 לקראת החג
· אסדו עם ובלי עצם
· אוסובוקו
· ברווזים ושוקי אווז, שמכירותיהם גדלים פי 4
· פיתוחים מיוחדים מבית "מאמא עוף" לפסח: שניצל עוף מצופה ללא חשש קטניות, וקציצות "מאמא עוף" כשרות לפסח.
· וכמובן המוצרים המסורתיים כבד עוף שמכירותיו גדלות ב-20% לקראת החג, גפילטע פיש וגזר גמדי המשמש למנת הצימעס המסורתית.


"תנובה שף" הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי, ומובילה את השוק עם היקף פעילות שנתית של מעל 700 מיליון ₪. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה, בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה ואוליביה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר