תנובה שף: גידול של 25 אחוז במכירות לבתי המלון לקראת הפסח

בין המוצרים הנמכרים ביותר: מוצרי בשר בקר, כבש ועגל שצפויים להגיע לסך כולל של 50 טון. גידול בולט במכירות צ'יפס כשר לפסח- עלייה של 40 אחוז לקראת החג

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 25 אחוז במכירות החברה לבתי המלון בישראל לקראת חג הפסח. סך מכירות החברה לקראת הפסח עומד על כ 66 מליון שקל, בהיקף של כ 1500 טון מוצרים.

בין המוצרים שחלה עלייה חדה במכירותיהם לקראת פסח השנה ניתן לציין מוצרי בשר בקר, עגל וכבש – שנמכרו לקראת החג בכ6 מליון ש', גידול של 50 אחוז לעומת אשתקד; עופות ועופיונים שנמכרו בכ-9 מליון שקל , גידול של 20 אחוז לעומת אשתקד, מוצרי דגים, וירקות קפואים שנמכרו השנה בכ- 4 מליון שקל, גידול של 15 אחוז לעומת אשתקד.

הסיבה למכירות הגבוהות לקראת החג, הינה התפוסה המלאה שרושמים המלונות בארץ בערב ליל הסדר וימות חול המועד שלאחריו. בנוסף לכך, בתי המלון הגדילו השנה את השקעתם בארוחות החג במנות ייחודיות המבוססות על מרכיבים יקרים כגון עגל, כבש ועופיונים. השפים של בתי המלון המובילים מפגינים יצירתיות רבה בבניית סעודת החג תוך התבססות על המרכיבים הייחודיים הללו.

גידול בולט חל גם במכירות הצ'יפס הכשר לפסח למגזר בתי המלון ולרשתות המזון המהיר. המדובר בגידול שיא של כ- 40 אחוז במכירות, מ- 180 טון בחודש רגיל, ל- 300 טון לקראת הפסח. הצ'יפס הנמכר הינו כשר בכשרות בד"צ ללא חשש קטניות, כאשר המכירות הגבוהות של המוצר דווקא בפסח מוסברות על ידי נתחים רחבים באוכלוסייה, גם מקרב הציבור הלא דתי, המבקשים לצרוך ברשתות מזון מהיר מוצרים כשרים לפסח.

"מעבר לגידול הכולל שחל במכירות תנובה שף לקראת חג הפסח, אנו עדים לגידול ספציפי שחל בביקוש למוצרי גורמה, ופיתוחים מיוחדים כמו עופיונים, סטייקים, אסאדו לסוגיו ועוד, המהווים מוצרים לא שגרתיים המתאימים לסעודת ליל הסדר החגיגית", מסרה איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף.

"השיפור במצב הכלכלי והעלייה ברמת החיים בישראל מתבטאים גם בשדרוג התפריטים לליל הסדר ובחיפוש אחר מרכיבים ייחודיים שישולבו בתפריטי החג, גם אם עלותם גבוהה. תנובה שף נערכה בהתאם, ואנו מספקים למלונות מגוון רחב של מרכיבים ייחודיים לפסח, שנותנים מענה גם לדרישת הכשרות הגבוהה. תנובה שף מספקת מוצרי מהדרין ברמת הכשרות הגבוהה ביותר, כך שתתאים לכלל חתכי האוכלוסייה. אנו שמחים לבשר על גידול של 40 אחוז באופן ספציפי במכירות מוצרי כשרים למהדרין" בחג במגזר בתי המלון".

מצעד הלהיטים של מנות החג, כולל בין היתר מוצרים כגון:
לשון בקר
עופיונים קטנים (300-400 גר')
סטייק אנטריקוט וסינטה מיושנים, שמכירותיהם גדלים פי 4 לקראת החג
אסדו עם ובלי עצם
אוסובוקו
ברווזים ושוקי אווז, שמכירותיהם גדלים פי 4
פיתוחים מיוחדים מבית "מאמא עוף" לפסח: שניצל עוף מצופה ללא חשש קטניות וקציצות "מאמא עוף" כשרות לפסח.
כמובן המוצרים המסורתיים כבד עוף שמכירותיו גדלות ב-20 אחוז לקראת החג, גפילטא פיש וגזר גמדי המשמש למנת הצימעס המסורתית.

"תנובה שף" הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתית של מעל 700 מיליון שקל. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה ואוליביה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר