תנובה שף: גידול של 40 מיליון שקל במכירות במחצית הראשונה

גידול של 40 מליון שקלים בסיכום המכירות ינואר-יוני 2006. עיקר הגידול נובע מעליה במכירות מוצרי עוף, בקר מיובא ומוצרי חלב. לאחרונה חתמה החברה הסכם חדש עם מלונות אפריקה ישראל

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול של 40 מליון שקלים בסיכום מכירות החציון הראשון של שנת 2006, לעומת החציון המקביל אשתקד. מדובר על הישגי שיא במכירות החברה בחודשים ינואר- יוני 2006, המהווים גידול של 12.5 אחוז.

עיקר הגידול מיוחס לעלייה במכירות החברה בתחומים הבאים: בשר בקר קפוא מיובא, שמכירותיו גדלו בהיקף של 44 אחוז; מוצרי עוף של מאמא עוף – עם מכירות בגידול של מעל 30 אחוז, וגידול של כ-20 מליון שקל במכירות מוצרי חלב.

העלייה המרשימה במכירות החברה נובעת בין היתר מגידול שחל במכירת מוצרים חדשים ייעודיים למגזר המוסדי, פרי פיתוחה של "תנובה שף", המהווים מענה לצורכי הלקוחות כגון סוגים נוספים של בשר קפוא, פתרונות בתחום השניצלים המוכנים, וגבינות מיוחדות לקונדיטוריות ובתי קפה.

"הגידול במכירות שהסתמן בחציון הראשון של השנה, הינו פועל יוצא של המאמץ התמידי שעושה תנובה שף להתאמת פתרונות ייעודיים למגוון לקוחותיה מתוך למידה ממוקדת של צורכיהם בהתאם לתחומי התמחותם", מסרה איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף, "כמו כן ניתן לציין כי הגידול שנרשם בתקופה המדוברת במצבת הלקוחות במגזר ההסעדה ובתי הקפה המהווים נדבך מרכזי בלקוחותינו, השפיע אף הוא על סך המכירות והוביל להרחבת מכירותינו במגזר".

תנובה שף חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חב' מלונות אפריקה ישראל
תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חב' מלונות אפריקה ישראל, לתקופה של 3 שנים, בהיקף 50 מליון שקל.

במסגרת ההסכם תספק תנובה שף מגוון רחב של מוצרים ל-9 מלונות הרשת בפריסה ארצית, מטבריה בצפון ועד אילת שבדרום, וכן למכללת הולידיי אין בטבריה – בית הספר למלונאות שמפעילה הרשת. בנוסף, תהווה תנובה שף ספק מרכזי של מוצרי המזון ל"עיר המלכים" – אתר התיירות הפופולארי באילת, בו מפעילה הרשת את מתחם המזנונים וההסעדה.

"חברת מלונות אפריקה ישראל מכירה בצורך המתמיד הקיים בענף המלונאות לספק לקהל הלקוחות מזון מוקפד ואיכותי" מסר שמוליק שי, סמנכ"ל הכספים של מלונות החברה, "שיתוף הפעולה שלנו עם תנובה שף הוא חיבור מצוין בין שני מותגים מובילים, ואנו מברכים על חתימת הסכם השת"פ עם חברה המובילה בישראל בתחום המזון למגזר המוסדי".

בין היתר תספק תנובה שף לרשת מוצרי חלב לרבות: גבינות שמנת, מעדנים, יוגורטים, גבינות קוטג', גבינות רכות, שמנות, וחלב; וכן בתחום הבשר- בשר, עופות, דגים, מוצרי הודו, שניצלים צמחיים, דגים טריים, קפואים ומעושנים,נקניקים, נקניקיות ועוד.

"ההסכם עם חב' מלונות אפריקה ישראל הינו מהמקיפים שחתמה תנובה שף לאחרונה בתחום המלונאות, זאת בהיותו בעל מגוון רחב של תחומי פעולה וקהלי יעד החל ממזון מהיר ב"עיר המלכים", דרך אספקה שוטפת של מגון מוצרים לאורחי בתי המלון ברשת, וכלה במוצרי מזון שונים המהווים תשתית ללימוד ענף המזון בבית הספר למלונאות" מסרה איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף, "תנובה שף נערכה להתאמת פתרונות לצורכי הרשת השונים, הן בתמיכה וליווי קולינארי מצד השפים המקצועיים בחברה, והן בתמיכה שיווקית שתהווה ערך מוסף עבור לקוחות הרשת".

אודות "תנובה שף"
"תנובה שף" הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתית של מעל 700 מיליון ₪. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה ואוליביה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר