תנובה שף זכתה במכרז לאספקת מוצרי מזון למשטרה ולשב"ס בכ- 100 מיליון ש"ח בשנה

במסגרת ההסכם תספק תנובה שף לגופים אלה את כל מגוון מוצרי המזון: חלב, בשר, ירקות, ביצים, פירות, דגים, מאפה, מוצרים יבשים ועוד. כמו כן תספק החברה שירותי רכישה ממוחשבים, במסגרתם תוכל לבצע כל תחנת משטרה הזמנה ממוחשבת של המצרכים הדרושים לה לזמן נתון

תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה לשוק המזון המקצועי, זכתה במכרז לאספקת מוצרי מזון למשטרת ישראל ולשב"ס (שירות בתי הסוהר), הנחשב למכרז המזון הגדול ביותר שנערך עד כה בארץ. ההסכם נחתם לתקופה של 3-5 שנים בהיקף כספי של עד 500 מיליון ש"ח.

במסגרת ההסכם תספק תנובה שף לגופים אלה את כל מגוון מוצרי המזון: חלב, בשר, ירקות, ביצים, פירות, דגים, מאפה, מוצרים יבשים ועוד. כמו כן תספק החברה שירותי רכישה ממוחשבים, במסגרתם תוכל לבצע כל תחנת משטרה הזמנה ממוחשבת של המצרכים הדרושים לה לזמן נתון.
בנוסף תספק תנובה שף למשטרה ייעוץ מקצועי, פיתוח קולינרי וייעוץ שיווקי בתחום שירותי המזון.

מכרז המזון מקיף את כלל הגופים במערך משטרת ישראל והשב"ס, ובהתמודדות במכרז גברה תנובה שף על חברות אחרות בשוק המזון המקצועי בישראל.

איריס פיין, מנכ"לית חברת תנובה שף, אומרת: "הזכייה במכרז המשטרה מהווה מהפך בתפיסה הניהולית והארגונית של עבודת שוק המזון המוסדי בישראל, שכן לראשונה בחרה המשטרה להשתמש בשירות של ספק יחיד לקבלת כל סל מוצרי ושירותי המזון – החל מבשר ועד ירקות ומאפה. הבחירה משקפת תהליך ייעול משמעותי החוסך את הצורך בהתנהלות מול מספר רב של ספקים והפרוצדורות הכרוכות בו בתחומי הרכש, המו"מ, ניהול חשבונות ולוגיסטיקה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר