תנובה שף חתמה על הסכם שת"פ עם רשת קפה ג'ו בהיקף 6 מליון ש"ח

תספק לרשת את מוצרי החלב ומוצרי בשר, עופות דגים, כולל 'חלב תנובה' המיוחד לקפה. מספקת ממוצריה ל- 80 אחוז מסניפי רשתות בתי הקפה בישראל

תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה לשוק המזון המקצועי, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת קפה ג'ו. ההסכם נחתם בהיקף כספי של 6 מליון ש"ח. בכך ממשיכה תנובה שף ומבססת את אחיזתה בשוק בתי הקפה בישראל, זאת לאחר שדיווחה לאחרונה על גידול של 20 אחוז בפעילותה בענף לשנת 2006, המהווים גידול של למעלה מ- 75 מליון שקל במכירות.

במסגרת ההסכם תספק תנובה שף לרשת קפה ג'ו סל מוצרים חלבי ובשרי, הכולל את החלב המיוחד של תנובה לבתי קפה ומסעדות, שמנת מתוקה, גבינות מלוחות וצהובות, חלב סויה, חזה עוף בגריל של מאמא עוף, רוסטביף וסלמון מעושן ועוד.

"תנובה שף זוכה בשנתיים האחרונות לפריחה מואצת בפעילותה בתחום בתי הקפה בישראל, ומספקת מוצרים לכ- 650 בתי קפה המהווים 80 אחוז מסניפי רשתות בתי הקפה המובילות בארץ", מסרה איריס פיין, מנכ"ל תנובה שף. "במסגרת ההסכם עם קפה ג'ו נעניק לרשת ייעוץ קולינארי, מידי שף מתמחה של החברה בתחום, בפיתוח מנות ושדרוג מנות קיימות בתפריט, תוך הבאת טרנדים מחו"ל והתאמתם לחיך של הסועד הישראלי".

מעבר לאספקת המוצרים השוטפים לרשת ולייעוץ הקולינארי הנלווה, כולל הסכם השת"פ גם ארגון סיורים לימודיים לעובדי המטבחים של בתי הקפה במפעלי תנובה. במסגרת סיורים אלו מוצגים לנציגי הרשת תהליכי הייצור, בדגש על ההקפדה על נושא האיכות והאלטרנטיבות השונות העומדות בפניהם לפיתוח מוצרים בהתאם לצרכיהם.

אודות רשת קפה ג'ו
רשת קפה ג'ו, שחוגגת השנה עשור להקמתה, מונה למעלה מ-30 סניפים בפרישה ארצית. רשת מציעה חוויית אירוח בייתי, אינטימי וחמים על כוס קפה גורמה משובח ואוכל איכותי בשרות אדיב ומקצועי. מפעל החברה בחולון קולה מידי חודש כ- 10 טון פולי קפה ומספק תערובות קפה אישיות ומשובחות למאות בתי קפה, בתי מלון ומסעדות ברחבי הארץ.


אודות "תנובה שף"
"תנובה שף" הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתית של מעל 700 מיליון שקל. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה ואוליביה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר