תנובה שף מדווחת על גידול של 22% במכירות לבתי המלון לפסח

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המקצועי, מדווחת על גידול של 22% במכירות החברה לבתי המלון בישראל לקראת חג הפסח. סך מכירות החברה לקראת הפסח עומד על כ-85 מיליון ש"ח, בהיקף של כ-2,000 טון מוצרים

"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המקצועי, מדווחת על גידול של 22% במכירות החברה לבתי המלון בישראל לקראת חג הפסח. סך מכירות החברה לקראת הפסח עומד על כ-85 מיליון ש"ח, בהיקף של כ-2,000 טון מוצרים.

בין המוצרים שחלה עלייה חדה במכירותיהם לקראת פסח השנה, ניתן לציין מוצרי בשר בקר וכבש, מוצרי שניצלים מוכנים וקציצות מוכנות של "מאמא עוף", ומוצרי קארווינג של טירת צבי שנמכרו לקראת החג בלמעלה מ-10 מיליון ש"ח, גידול של 26% לעומת אשתקד; עופות הודו ועופיונים שנמכרו במעל 12 מיליון ₪, גידול של 20% לעומת אשתקד, מוצרי דגים, וירקות קפואים שנמכרו השנה בכ-5 מיליון ₪, גידול של 20% לעומת אשתקד.

בחברה אומרים כי הסיבה למכירות הגבוהות לקראת החג, היא התפוסה הגבוהה שרושמים המלונות בארץ בערב ליל הסדר וימי חול המועד שלאחריו. בנוסף לכך, בתי המלון הגדילו השנה את השקעתם בארוחות החג במנות ייחודיות המבוססות על מרכיבים יקרים כגון כבש, עופיונים ומוצרי בקר פרימיום. השפים של בתי המלון המובילים מפגינים יצירתיות רבה בבניית סעודת החג תוך התבססות על המרכיבים הייחודיים הללו.

גידול בולט חל גם במכירות הצ'יפס הכשר לפסח למגזר בתי המלון ולרשתות המזון המהיר. מדובר בגידול שיא של כ-40% במכירות, מ-180 טון בחודש רגיל, ל-300 טון לקראת הפסח. הצ'יפס הנמכר כשר בכשרות גבוהה ללא חשש קטניות, המכירות הגבוהות של המוצר דווקא בפסח מוסברות בנתחים רחבים באוכלוסיה, גם מקרב הציבור הלא דתי, המבקשים לצרוך ברשתות מזון מהיר מוצרים כשרים לפסח.

מנות החג, כוללות בין היתר מוצרים כגון: לשון בקר, עופיונים קטנים (300-400 גר') ופרגיות, סטייק אנטריקוט וסינטה מיושנים שמכירותיהם גדלות פי 4 לקראת החג, אסדו עם ובלי עצם, אוסובוקו, ברווזים ושוקי אווז שמכירותיהם גדלות פי 4.
כן מוצעים פיתוחים מיוחדים מבית "מאמא עוף" לפסח: שניצל עוף מצופה ללא חשש קטניות, וקציצות "מאמא עוף" כשרות לפסח; וכבד עוף שמכירותיו גדלות ב-20% לקראת החג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר