תנובה שף מציגה לראשונה יוגורט פרוביוטי 0% באריזת כד 3 ליטר

בעקבות הביקוש הגבוה למנות בריאות ולמוזלי בבתי מלון ובתי קפה. מיועד להכנת רטבים, מטבלים ומנות בריאות דלות קלוריות. פיתוח המתאים לצורכי ההסעדה של בתי מלון, בתי קפה, מסעדות וקפיטריות

תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה לשוק המזון המקצועי, מציגה פיתוח חדש: יוגורט "יופלה" לבן 0% באריזת כד עם ידית אחיזה, המכילה 3 ליטרים.

היוגורט הוא הראשון בקטגוריית היוגורטים לשוק המקצועי הנמכר באריזת כד, מכיל חיידקים בריאותיים פרוביוטיים, ואינו מכיל שומן כלל. המוצר בעל ערכים קלוריים נמוכים במיוחד – רק 37 קלוריות ל-100 גרם.

יוגורט יופלה 0% שומן מגיע באריזת כד עם ידית אחיזה, המתאימה במיוחד לצורכי שוק ההסעדה, לרבות בתי מלון, בתי קפה, חברות הסעדה חלביות קפיטריות ועוד. המוצר פותח על ידי תנובה שף כחלק ממגמת הבריאות המתחזקת והביקוש הגבוה למוצרים דלי שומן, וניתן לצריכה במגוון שימושים – החל במנות "מוזלי" העומדות בפני עצמן לארוחות בוקר וצהריים בתוספת דגנים או פירות, דרך מרקי בריאות, שייקים ומשקאות, וכלה כבסיס להכנת רטבים לסלט ולדגים, ומטבלים דלי קלוריות.

המוצר מספק ערכים בריאותיים מגוונים בזכות "האפקט הבריאותי המשולש" של היופלה: החיידקים הפרוביוטיים מחזקים את מערכת ההגנה החיסונית של הגוף, ויחד עם הסיבים התזונתיים מסייעים לתהליך העיכול. יופלה לבן 0% מסייע גם בזירוז שריפת השומנים בגוף.

המוצר מצטרף לקטגוריית היוגורטים של תנובה לשוק המקצועי, הכוללת מוצרים יוגורט מסורתיים בכד, בעלי טעם חמצמץ 4%, 4.5% ו-7% שומן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר