תנובה שף מציעה להסעדת ילדים: קציצות עוף קטנטנות מבית מאמא עוף

בחברה אומרים כי המוצר זוכה לתגובות נלהבות: קרוב לחצי מיליון קציצות כבר נמכרו לחברות ההסעדה השונות ופינות ילדים בבתי המלון

תנובה שף, החטיבה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המקצועי, מציעה קציצות עוף ייעודיות לילדים, אשר פותחו בהתאמה ישירה לצורכיהם התזונתיים בגיל הגדילה ויסופקו כמנת ילדים.
בחברה אומרים כי המוצר זוכה לתגובות נלהבות: קרוב לחצי מיליון קציצות כבר נמכרו לחברות ההסעדה השונות ופינות ילדים בבתי המלון.

קציצות העוף פותחו על ידי חברת מאמא עוף, בתהליך שכלל מבחני טעימה של ילדים באמצעות השפים של תנובה שף שביקרו בבתי הספר, ייעוץ תזונתי של דיאטניות וטכנולוג מזון, והתאמת צורה וגודל לצורכי הילדים ולכמויות הנצרכות על ידם.

הקציצות נבדקו במבחני טעימה שנעשו בבתי ספר לילדים בגילאי 6 עד 14, אשר דירגו אותן כרכות וטעימות יותר באופן מובהק מקציצות אחרות. יתרונן הבולט של הקציצות, כפי שצוין על ידי הילדים, הוא גודלן המזערי – 25 גר' לקציצה.

הקציצות עשירות בערכים תזונתיים: מכילות אחוזי חלבון גבוהים (15%) ואחוזי סויה נמוכים, וחזה עוף והודו עתירי ברזל.

קציצות העוף של "מאמא עוף" משווקות ע"י תנובה שף כשהן מוכנות לאכילה לאחר חימום בתנור, במיקרוגל או במחבת, מתוך רצון במוצר נוח לשימוש המתאים לקהל היעד של תלמידים.

הקציצות משווקות לכל קהלי היעד בשוק המוסדי המזינים ילדים לרבות פינות ילדים בבתי מלון, חברות הסעדה, קייטרינג, גני ילדים, בתי ספר, פנימיות ועוד

פרט לקהל יעד של ילדים נתפס המוצר כהצלחה גדולה גם בקרב קייטרינגים, חדרי אוכל, בתי מלון, מסעדות, ואפילו בתי אבות ובתי חולים – שאומנם לא קשורים במישרין לילדים, אך מתחברים למוצרים עם ערכים תזונתיים בריאותיים ובמרקם רך ונעים ללעיסה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר