תנובה תשתמש בטכנולוגיה חדשנית של פרוטרום לסדרת מוצרי יופלה

תנובה השקיעה כ- 10 מיליון ₪ באימוץ טכנולוגיית VESRITASTE אותה פיתחה חברת פרוטרום העולמית, ומשיקה סדרת מוצרי יופלה חדשה המבוססת על הטכנולוגיה החדשנית. כך אומר אייל מליס, משנה למנכ"ל תנובה

תנובה השקיעה כ- 10 מיליון ₪ באימוץ טכנולוגיית VESRITASTE אותה פיתחה חברת פרוטרום העולמית, ומשיקה סדרת מוצרי יופלה חדשה המבוססת על הטכנולוגיה החדשנית. כך אומר אייל מליס, משנה למנכ"ל תנובה.

ייחודיותה של טכנולוגיה VERSITASTE היא היכולת לשמר את ערכי הפרי המקוריים. הטכנולוגיה תורמת לשימור האיכויות הטבעיות והטריות של הפירות. כפועל יוצא, טעם הפרי, הפריכות שלו והנראות שלו הם הקרובים ביותר לפרי האמיתי ובכך מעניקים חוויה חושית לצרכן.

הטכנולוגיה הומצאה ופותחה על ידי פרוטרום בשנת 2008, והיא נמצאת מאז בשימוש מגוון רחב של לקוחות בינלאומיים מובילים בתחום החלב והגלידות, לטיפול במגוון רחב של פירות מכל רחבי העולם. במסגרת השימוש בטכנולוגיה עבור תנובה, נשמרים במתקנים מתקדמים מיוחדים במפעליה של פרוטרום בשוויץ, ערכיהם של פירות כאננס, פירות יער, תפוח ודובדבן.

אילן חסון מנכ"ל פרוטרום ישראל, אומר: "שיתוף הפעולה בין פרוטרום ויופלה ישראל בתחום הVERITASTE – נמשך מזה למעלה משנתיים. תהליך זה כלל ניסיונות רבים ועשרות מבחני טעימה וקבוצות מיקוד על מנת להגיע לפתרון האולטימטיבי בהתאמתו לצרכן הישראלי, וזאת מתוך ראייה משותפת של פרוטרום ויופלה את הצרכן הישראלי, כמי שמעריך ודורש איכות גבוהה במזון אותו הוא צורך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר