תערוכה למטבח המקצועי – בטיב טעם

טיב טעם תעשיות הציגה השבוע בימים שני ושלישי, תערוכה ראשונה של מוצרי המזון שלה המיועדים למטבח המקצועי, קרי למסעדות, רשתות מזון, קייטרינג ומעדניות. התערוכה הוצגה בסניף הרשת המרכזי בראשון-לציון, והיא כללה מאות ספורות של מוצרים מכלל 7,000 המוצרים שהחברה מייבאת, מייצרת ומשווקת ל-1,200 לקוחותיה.

טיב טעם תעשיות פעילה בשוק המוסדי הלא כשר כבר כ-20 שנה. לדברי צחי ליפקה, מבעלי החברה והאחראי על השיווק לשוק המקצועי, טיב טעם היא כיום הגוף הדומיננטי בתחום המסעדות הלא כשרות, בארץ וחתומה על התפתחויות קולינריות רבות שהסועדים במסעדה התרגלו אליהן לאורך השנים.
קהל הסועדים עשוי להיות מופתע כשהוא יבין שהבשר, הדגים, הגבינות ופירות הים שהוא אוכל במקומות דוגמת מוזס, דיקסי, הג'יראף, רוטיסרי מרקט, ולחילופין ארומה וקפה ג'ו, מגיעים למקומות אלו מטיב טעם.

במסגרת פעילותה מספקת החברה מגוון רחב של מוצרים, החל מיינות וגבינות, דרך עופות ובשר וכלה בדגים ופירות ים. החברה מספקת ללקוחות את כל צרכיהם ובהתאמה אישית. כך למשל, מסעדה המגישה בשר בחיתוך מסויים כחלק ממנה מסויימת, יכולה לקבל את הבשר כשהוא חתוך ומוכן מטיב טעם.

במסגרת התערוכה הושקו מספר מוצרים חדשים, כאשר עיקר ההתחדשות נעשית בתחום ה- Ready to Cook. לצורך כך החלה טיב טעם תעשיות לייבא מגוון רחב של פסטות ורטבים של חברת SURGITAL האיטלקית.  כל מוצרי החברה מוכנים לבישול – כולל הרטבים.

"הקונספט של Ready to Cook קיים בעולם מזה מספר שנים, ולאחרונה אף תפס תאוצה. ניתן לראותו כיום בקשת רחבה של מטבחים מקצועיים במדינות רבות. יתרונו בחיסכון הרב שנותן לאותם גופים בעיקר בכל הקשור לצריכת החומרים, מענה לכוח אדם מקצועי ולצמצום בשטח הנדרש למטבח", אומר ליפקה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה