תקן האיכות 9001 ISO לאיכות בניהול לטיב טעם

לקבלת התקן נדרשה טיב טעם לעמוד בנהלים קפדניים ביותר במטה ובסניפים, הכוללים פיקוח ובקרה באופן שוטף על כל נהלי הייצור והסטנדרטיים התברואתיים, וכן לדיווח על כל שינוי בארגון, בתהליכי הייצור, במתקני הייצור או בתהליכי השירות

חברת טיב טעם הוסמכה על-ידי מכון התקנים הישראלי לתקן האיכות 9001 ISO לאיכות בניהול.
בכך תהיה טיב טעם לרשת המזון היחידה בישראל הפועלת בהתאם לתקן האיכות המחמיר.

לקבלת התקן נדרשה טיב טעם לעמוד בנהלים קפדניים ביותר במטה ובסניפים, הכוללים פיקוח ובקרה באופן שוטף על כל נהלי הייצור והסטנדרטיים התברואתיים, וכן לדיווח על כל שינוי בארגון, בתהליכי הייצור, במתקני הייצור או בתהליכי השירות.

עם קבלת התקן תעמוד טיב טעם במבדקים תקופתיים שיתבצעו במקביל על-ידי גורמי מטה ועל-ידי גורמים פנימיים בסניפיה, באמצעות נאמני איכות שעברו הסמכה בתברואה ומזון על-ידי משרד הבריאות. לשם כך, תחויב החברה בשקיפות מלאה בכל מתקניה ולעמידה ביעדים המחמירים הנדרשים על ידי התקן.

דובי שניידמן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, אומר כי מטרת המהלך להבטיח את איכות המוצרים והשירותים שמעניקה הקבוצה לצרכניה, תוך הגברת השקיפות מולם וייעול תהליכי הייצור והשירות.

"טיב טעם שמה לה למטרה להיות רשת המזון המובילה בפרמטר האיכות, וככזו משקיעה משאבים רבים על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן מבחינת תברואתית ומכירת מוצרי מזון, והן בניהול תהליכים כרשת קמעונאית המנהלת 23 סניפים", אומר שניידמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר