תקציב הפרסום של קוקה-קולה במגזר החרדי לפרסום "מימד"

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) בחרה בפרסום "מימד" לנהל את תקציב הפרסום למותגי קוקה-קולה(המשקאות המוגזים) במגזר החרדי.בשנים האחרונות,טופל תקציב החברה במגזר החרדי ב"פרסום גל BSD".

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) בחרה בפרסום "מימד" לנהל את תקציב הפרסום למותגי קוקה-קולה(המשקאות המוגזים) במגזר החרדי.בשנים האחרונות,טופל תקציב החברה במגזר החרדי ב"פרסום גל BSD".

הבחירה ב"מימד" נעשתה לאור ניסיונם הרב בעבודה עם מותגים צרכניים מובילים, כולל עבודתם עם מחלבת טרה (חברת בת של החברה המרכזית).בין לקוחות המשרד: יוניליוור ישראל, סנו, אורנג' ואחרים. במשרד פועלות המחלקות הבאות: פלנינג ואסטרטגיה, תקציבאות, קריאייטיב,יחסי ציבור וB.T.L. האסטרטגיה נבנית על בסיס שימוש בניתוחים דמוגראפים וסוציוגראפים,סקרי דעת קהל ובדיקות שטח.

"מימד" יתמכו בפעילויות השיווקיות ובפעילויות יחסי הציבור של מותגי קוקה-קולה במגזר החרדי (קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, פאנטה, ספרייט וקינלי סודה).

חברת קוקה-קולה משקיעה כ-5 מיליון שקל בשנה בפרסום למגזרים: תקציב הפרסום של החברה במגזר הערבי מנוהל בפובליסיס סקטורס, תקציב המגזר הרוסי ב"מגזרים" ותקציב המגזר החרדי יטופל כאמור מעתה ב"מימד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר