תקציב יחסי הציבור של סוכרזית לארד תקשורת

משרד יחסי הציבור ארד תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור של חברת "סוכרזית", לרגל השקת "סוכרזית מהטבע" – סדרת ממתיקים על בסיס טבעי. התקציב ינוהל על ידי קרן לב, מנהלת מחלקת סגנון חיים וצרכנות בחברה. 

 ליאור לוי, מנכ"ל קבוצת ביסקול, יצרנית סוכרזית, אומר: "אנו שמחים לשוב לשתף פעולה עם ארד תקשורת, כפי שעשינו בעבר, לקראת תקופה מאתגרת של השקות חדשות והרחבת קו המוצרים של סוכרזית, ואני משוכנע ששיתוף הפעולה הזה יסייע לנו בעתיד הקרוב בהשגת המטרות העסקיות שלנו".

חברת ביסקול בשליטת משפחת לוי, פועלת בתחומים שונים ובין היתר הינה הבעלים של חברת  סוכרזית העוסקת בייצור ושיווק ממתיקים שולחניים ב-32 מדינות. בין היתר החברה הינה בעלת המותג סוכרזית, הנחשב למותג מוביל בתחום הממתיקים בישראל ובמזרח אירופה.

ארד תקשורת מקבוצת Euro RSCG Israel, הינה בבעלות איל ארד, יובל ארד וליאור חורב והינה חברת יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי מהמובילות בישראל, המשרתת כ- 100 לקוחות באמצעות מחלקות מתמחות בתחומי העסקים ושוק ההון, קמעונאות, סגנון חיים, אופנה ובריאות, ומחלקה המתמחה בקמפיינים ציבוריים וניהול משברים. בנוסף מציעה ארד שירותים במגזרים הרוסי, הערבי והחרדי.
בין לקוחות ארד תקשורת: אגד, הפניקס, קבוצת סנו, קוסמופארם, קבוצת שלמה sixt, קבוצת ח.י., הטוטו, גאון אחזקות, מותג הרכב אופל, חברת מכוניות המזרח – יבואנית לנד רובר, המרכז הבינתחומי הרצליה, בית ההשקעות דש, חברת נמל אשדוד, משרד עו"ד מיתר, רשת הדיור המוגן עד 120, סידס, קבוצת לפידות, לוכסויז'ן.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה