תשלובת בקר תנובה חתמה על הסכם שת"פ עם היועץ הקולינארי השף אבי שטייניץ

יספק ייעוץ קולינארי מקצועי לחברה, לפיתוח והרחבת קו מוצרי מותג בשר הבקר הטרי "אדום אדום"

"תשלובת בקר תנובה" חתמה על הסכם שת"פ עם השף אבי שטייניץ, המשמש כיועץ קולינארי עצמאי לתחום המזון, ומתמחה בין היתר בפיתוח מתכונים ומוצרי מזון בתחום הבשר.

במסגרת הסכם השת"פ יתרום שטייניץ ממיטב ניסיונו לחברה, ויעניק ליווי קולינארי מקצועי לפיתוח והרחבת קו מוצרי מותג בשר הבקר הטרי של החברה "אדום אדום".
בין היתר יסייע שטייניץ באיתור צורכי הלקוחות כחלק מתהליך פיתוח קטגוריות ומוצרים חדשים, פיתוח מוצרים ייעודיים לשוק המוסדי, פיתוח מתכונים והעשרת הידע של הצרכן המסופק על ידי בקר תנובה ללקוחות בנקודות המכירה, באתר האינטרנט של החברה ועל גבי אריזות המוצרים. כל זאת כחלק מיישום אסטרטגיית החברה להוביל ולפתח את שוק הבשר הטרי.

שטייניץ, בעל רקע עשיר וניסיון רב שנים בתחום הקולינארי, היה בעבר בין היתר שף מלון דן ת"א, שף מלון דן אילת- ואחראי על הקמת המטבח ושף מלון המלך דוד בירושלים.

"כחלק ממדיניותה, ומתוך המחויבות שלקחה על עצמה לפיתוח שוק הבשר הטרי מקפידה "אדום אדום" על גיוס טובי המומחים לשורותיה", אמר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק תשלובת בקר תנובה. "שטייניץ, שהינו ממובילי התחום הקולינארי בישראל ככלל ותחום הבשר בפרט, יתרום רבות למינוף פעילות החברה, ובראש ובראשונה יספק ערך מוסף ללקוחות החברה ולציבור הצרכנים. בעזרתו נביא להם את המוצרים המותאמים והעדכניים ביותר".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר