"תשלובת בקר תנובה" עולה בקמפיין אינטרנט לאתר "אדום אדום" המוקדש לנושא הבשר

תשלובת בקר תנובה עולה בימים אלה בקמפיין אינטרנט לאתר החברה "אדום אדום", המוקדש כולו לתחום הבשר וכולל מידע אינפורמטיבי רב ומגוון בנושא. הקמפיין, באמצעות חברת אייקון אינטראקטיב, הינו בהשקעה של 100,000 שקל.

הקמפיין החדש, מציג סיר בשר מהביל ממנו עולים סממנים ויזואליים מעולם הבשר, תוך הצגת חלק מתחומי התוכן הכלולים באתר.

"מטרת הקמפיין הינה להגביר את מודעות הציבור לאתר "אדום אדום", המציע מידע רב ומפורט בנושא בשר בקר, לרבות מידע תזונתי, מתכונים, טיפים להכנת הבשר וכד'", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק תשלובת בקר תנובה. "האתר, והקמפיין בעקבותיו, מהווים נדבך נוסף בפעילות "תשלובת בקר תנובה" להגברת מודעות הציבור לנושא בשר הבקר הטרי, הכרת ערכיו התזונתיים, יתרונותיו וחשיבות צריכתו".

אתר "אדום אדום" מציע תכנים מקצועיים בנושא בקר ותזונה ומאמרים כגון: הקשר בין צריכת בשר בקר לבריאות, בשר בקר כרכיב חיוני בתפריט היומי ועוד. האתר גם מציג מדריך ויזואלי להכרת נתחי הבקר השונים, וכן מציע ערוץ תקשורת אינטראקטיבי לציבור באמצעות מדור "כתוב לנו", המאפשר לצרכנים קיום קשר בלתי אמצעי עם גורמים המתמחים בנושא הבשר שישיבו מענה לכל פונה.

בתקופה הקרובה יעלה באתר פורום מקצועי בנושאי בשר בקר ומתכונים בו יוכלו הגולשים לשאול שאלות בנושאים אלו וכן לשתף יידע עם הגולשים האחרים.

משך הקמפיין כשלושה חודשים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה