‏ארבע מדליות זהב ליקבי רמת הגולן בתחרות היין הבינלאומית Les Citadelles du Vin

יין ירדן שרדונה 2004 של יקבי רמת הגולן זכה בתחרות בפרס מיוחד, כיין הישראלי הטוב ביותר מבין כל היינות הישראלים שנשלחו לתחרות. כמו כן זכה יין זה במדליית זהב בקטגוריה שלו. מדליות נוספות הוענקו לירדן שרדונה כרם אורגני אודם 2004, ולירדן ויונייה 2005.

בתחרות Les Citadelles du Vin, אשר נערכה בבורדו שבצרפת, זכה יין ירדן שרדונה 2004 של יקבי רמת הגולן בפרס מיוחד, כיין הישראלי הטוב ביותר מבין כל היינות הישראלים שנשלחו לתחרות. כמו כן זכה יין זה במדליית זהב בקטגוריה שלו. מדליות נוספות הוענקו לירדן שרדונה כרם אורגני אודם 2004, ולירדן ויונייה 2005.

בנצי אלישע, מנהל שיווק יקבי רמת הגולן, אומר: "כיקב ישראלי מוביל, אשר האיכות חרוטה על דגלו, אנו גאים על הישגינו, ומבטיחים להמשיך ולהשקיע בייצור יינות איכותיים. אנו שמחים לקחת חלק בתחרות כזו, כמו גם בתחרויות נוספות בעולם, החושפות את העשייה הישראלית במיטבה".

בתחרות, זכו שלושה יינות נוספים של יקבי רמת הגולן במדליות: ירדן קברנה סוביניון 2003, ירדן סירה 2003 ומרלו 2002.

תחרות Les Citadelles du Vin נחשבת לאחת מתחרויות היין הבינלאומיות היוקרתיות והחשובות ביותר, והשתתפו בה 1,471 יינות מ- 32 מדינות מכל העולם, אשר נשפטו על ידי 80 מומחים בינלאומיים.
גם בשנה שעברה זכו יקבי רמת הגולן בהישגים מרשימים בתחרות זו: מדליית זהב עבור יין ירדן הייטס ווין 2003, ובמדליות ארד עבור יינות נוספים מסדרת ירדן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר