אוגוסט 23: פסטיבל יינות בינלאומי של Pop up winebar בדרום תל אביב מארח את יין בעיר

אפשר לשבת במרפסת ליהנות מהשקיעה או בחלל האירוח הפנימי וליהנות מהיין הנבחר לצד מנות שיותאמו ליינות. צילום נטי לוי
פסטיבל היין ייפתח בערב ט"ו באב וייערך במהלך חודש אוגוסט עם יקבים מהעולם, תפריט קיץ מרענן ואווירה שמחה

במהלך חודש אוגוסט 23 תתארח רשת 'יין בעיר' אצל Pop up wine bar שבבניין פנורמה בדרום תל אביב, עם מגוון יקבים ממדינות שונות, כאשר כל ערב יהיה סביב מדינה או אזור יין אחר. ביום שלישי 1.8 ערב ט"ו באב ייפתח הפסטיבל הבינלאומי עם יינות  נבחרים מדרום צרפת, ביום רביעי 9.8 יוגשו יינות מריוחה, ביום שלישי 15.8 יינות מונטו, בחמישי 17.8 יינות מדרום אפריקה, ב-22.8 יינות מעמק הלואר, וב-24.8 יינות מבורגון, הפסטיבל ייחתם ביום שלישי 29.8.23 עם יינות מפורטוגל וצפון ספרד.

צילום נטי לוי

במהלך הפסטיבל ניתן יהיה לטעום את היינות ולקנות בקבוק יין במחיר חנות לאחר טעימה, בתוספת דמי חליצה של 25 ₪, לשבת במרפסת ליהנות מהשקיעה או בחלל האירוח הפנימי, וליהנות מהיין הנבחר לצד מנות שיותאמו ליינות מהמטבח של השף של 'חדרפרטי' אלעד בן דוד, עם מוזיקה שתותאם לאווירה.

צילום נטי לוי

מאחורי מיזם Pop up wine bar עומד היזם והמפיק אייל נאור, הבעלים והמנהל של חברת EXP להפקת אירועים ושל חללי האירוח האינטימיים 'חדרפרטי', 'לילי – מטבח שף' ו'מטבח אחורי' – שלושת החללים ממוקמים בבית פנורמה שבדרום תל אביב.  לאייל יש ניסיון של יותר מ־25 שנה בעולם הפקות האירועים. המיזם בא לתת מענה לקהל במגוון גילאים. מי שרוצים להימנע מכניסה לתוך תל אביב, יכולים להתארח בדרום תל אביב עם חניה חופשית, וחווית בילוי כאשר היין הוא המרכז והאוכל הוא הנלווה.                                                             
לרשת חנויות 'יין בעיר' ליין ואלכוהול, יש 70 סניפים בפריסה ארצית. במסגרת הפסטיבל תציג הרשת בכל ערב מגוון יינות דופן מאזורי יין מובילים בעולם.

Pop up wine bar – דרך בן צבי 84 תל אביב, 03-6888816. הזמנות ושריון מקום כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר