אוהבים סושי? הנה יעדים בעולם שאסור לפספס

רולים של סושי, אינסייד אאוט, ניגירי, סשימי – רבים אוהבים אותם ברחבי העולם
את יום הסושי הבינלאומי מציינים כל שנה ב- 18 ביוני, אבל שוחרי הסושי הטוב רוצים לחגוג כל השנה. הנה רשימת ערי סושי שהומלצו על ידי מטיילי Booking.com בשנת 2017. על מנת להיכלל ברשימה היה על היעדים לקבל לפחות 200 המלצות בקטגוריית סושי

חברת Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המבחר הגדול ביותר של מקומות לינה, פרסמה רשימת יעדים בינלאומיים שקיבלו את מספר ההמלצות הגבוה ביותר עבור סושי ממטיילים באמצעות בוקינג. הרשימה מוכיחה כי ניתן למצוא סושי איכותי ברחבי העולם ולא רק ביפן. אוטרו (יפן), סאו פאולו (ברזיל), ונקובר (קנדה), דיסלדורף (גרמניה), וקייפטאון (דרום אפריקה) זכו לתשבחות עבור מטעמי הסושי שלהן.

הסושי של Otaru Iso ביפן
הסושי של Otaru Iso ביפן

העיר אוטרו (הוקאידו) ביפן מפורסמת בתוצרת הימית הטרייה שלה, ולכן טבעי שהיא מתמודדת על כתר הסושי הטוב ביותר. תרבות הסושי של אוטרו שגשגה הודות לנמל הדייגים שלה, וניתן למצוא בה מסעדות שמגישות סושי כבר יותר מ-70 שנה. מעבר להמלצות על הסושי שלה קיבלה העיר דירוגים גבוהים גם לטיולים רגליים שניתן לערוך בה, וצוינה כבעלת אוירה רומנטית. העיר סומנה כאהובה ביותר במיוחד בקרב סינים, קוריאנים וטייוואנים – שלושת הלאומים שביקרו בה הכי הרבה ב-2017.

היכן ללון: מקום האירוח Otaru Furukawa מציע חדרי אירוח בסגנון יפני וגם מערבי. במקום ניתן למצוא בריכות מעיינות חמים ומסעדה המציעה מטעמים מקומיים.

 

סושי בסאו פאולו בברזיל
סושי בסאו פאולו בברזיל

בעיר סאו פאולו בברזיל יש קהילה יפנית משגשגת, הגדולה ביותר מחוץ ליפן, מה שהופך אותה ליעד אסטרטגי למציאת סושי איכותי בזמן טיול בעיר. רוב מסעדות הסושי ממוקמות בשכונה היפנית ליברדאד (Liberdade), בה מתקיימים גם יריד שבועי לרכישת פרטי אמנות מקומיים, ושוק אוכל רחוב בכל סוף שבוע. סאו פאולו הומלצה על ידי מטיילי Booking.com כיעד אטרקטיבי לקניות, אוכל וספיגת חווית תרבות מקומית. במהלך 2017 שיאני המבקרים בעיר הגיעו מארגנטינה, מארה"ב וצ'ילה.

היכן ללון: מקום האירוח Bê Hotel  נמצא באחד האזורים הכי טובים בסאו פאולו בכל מה שקשור לשופינג ולאוכל שיש לעיר להציע, כשמרכז הקניות היוקרתי atio Higienopolis , נמצא במרחק קילומטר ממקום האירוח.

הסושי שלMiku בוונקובר שבקנדה
הסושי של Miku בוונקובר שבקנדה

העיר ונקובר בקנדה מתגאה ביותר מ-600 מסעדות סושי, כשהיא מציעה את הסושי הטוב ביותר בקנדה, החל מכזה שניתן להשיג אותו במחירים סבירים, ושעבורו צריך לעמוד בתור, עד למסעדות סושי המנוהלות על ידי שפים מהטובים בעולם. תפריטי אומקאסה (Omakase – בחירת השף) פופולריים במיוחד במסעדות הסושי בעיר, כאשר האורחים מאפשרים לשף לבחור עבורם את כל המנות. קנדה היא גם מקום המצאת הקליפורניה רול המפורסם, אותו הכין לראשונה השף הידקאזו טוג'ו. מטיילי Booking.com המליצו על ונקובר גם בזכות הנופים ואתרי התיירות והטבע שלה. בשנת 2017 שיאני התיירות בעיר הגיעו מארה"ב, מבריטניה ומאוסטרליה.

היכן ללון: מלון Fairmont Pacific Rim ממוקם בלב ונקובר והוא מספק את כל השירותים הדרושים למטייל הממוצע. מסעדת המלון בעלת הפרסים The Lobby Lounge RawBar, מציעה מנות סושי מומלצות, כשבזמן הסעודה ניתן ליהנות מהופעות מוזיקה חיה ברקע.

הסושי של Yabase בדיסלדורף גרמניה
הסושי של Yabase בדיסלדורף גרמניה

בדיסלדורף שבגרמניה מתגוררים יותר מ-6,500 יפנים – אחת הקהילות היפניות הגדולות באירופה, שכחצי ממנה גרה ב"טוקיו הקטנה" – באזור אימרמאן שטראסה (Immermannstrasse)  במרכז העיר. עם מסעדות יפניות וסושיות למיניהן שמפוזרות ברחבי דיסלדורף, העיר היא מקום מעולה לטעום בו סושי אותנטי. נוסף על המלצות הסושי, דיסלדורף גם הומלצה כמקום שבו כדאי לערוך שופינג, לנסות את האוכל המקומי, ולטייל בעיר העתיקה. שיאני המבקרים בשנת 2017 הגיעו אליה מהולנד, בריטניה ורוסיה.

היכן ללון: מלון הבוטיק me and all hotel düsseldorf ממוקם ברובע היפני במרכז דיסלדורף. נהר הריין, אזור ה-medienhafe ושדרת הקניות קוניגסאלה (Königsalle), נמצאים כולם במרחק 10 דקות הליכה, כאשר את היצע הסושי הטוב בעיר, ניתן למצוא ממש ביציאה לרחוב המלון.

מגלגלים סושי בקייפטאון דרום אפריקה
מגלגלים סושי בקייפטאון דרום אפריקה

בקייפטאון שבדרום אפריקה, ניתן למצוא סושי אותנטי וטעים בתקציב לכל כיס, במקומות רבים הפזורים לאורך החופים בשכונת סי פוינט (Sea Point). מטיילי Booking.com המליצו על העיר גם בזכות הנופים, אתרי התיירות, וסיורי היין המתקיימים בה. הכי הרבה ביקרו בה בשנת 2017 גרמנים, בריטים והולנדים.

היכן ללון: מקום האירוח Swift Studios נמצא בשכונה האופנתית סולט ריוור (Salt River) בקייפטאון, והוא מתאים למי שמעוניין לבלות בשווקי היום והלילה של העיר, ולבקר במקומות שמציעים את המגוון הרחב של מאכלי סושי. מיקום בית האירוח מהווה נקודת מוצא קרובה אל ההרים והטבע שבסמוך לעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר