אוכל לא מלכלך – יש דבר כזה

חדר השינה זה המקום בו נרגיש הכי נוח לנשנש
בחירה נכונה של מאכלים מסוימים תאפשר לכם לנשנש אותם גם על המיטה בחדר השינה. רוצים ללכת לישון שבעים אבל מפחדים ללכלך את המצעים? הנה כמה אפשרויות

לפי סקר שנערך על ידי המרכז לטיפול בהשמנת יתר של בית חולים אסותא, 33% מהישראלים אינם מרוצים מהרגלי האכילה שלהם, ו-67% מודים שהם חורגים מהרגלי אכילה תקינים ומדלגים על ארוחות לפחות פעם בשבוע. כמו כן, 61% ציינו שהם נוהגים לאכול גם כאשר אינם רעבים, ו-71% סיפרו שהם אוכלים לפעמים מול מסך הטלוויזיה, המחשב או בנהיגה.

עם זאת, הסקר לא נכנס לעובי הקורה על מנת לגלות איפה בבית אנחנו הכי אוהבים לאכול. אם נשאל את זה, אולי נגלה שרובנו מעדיפים לוותר על המטבח או פינת האוכל, לטובת חדרי שינה מפנקים. זה בסופו של דבר המקום שבו נרגיש הכי נוח לנשנש, וחלקנו גם נרצה להיכנס אליו עם אוכל כדי ללכת לישון שבעים ומרוצים. אבל מה אוכלים בחדרי שינה בלי ללכלך את המצעים והרצפה? הנה כמה הצעות:

פירות

פירות נמצאים במקום השני ברשימת הנשנושים החביבים על ישראלים, עם 44% לעומת החטיפים הרגילים שאותם מנשנשים 54% מאתנו. בתוך כך, היתרון המובהק של פירות טריים הוא שניתן לאכול אותם בחדרי השינה בלי להתאמץ ובלי ללכלך. מלבד פירות הדר, אין שום מניעה לאכול תפוח, אגס או בננה גם בחדרי שינה, וכך אפשר גם להעביר מסר חינוכי נכון לילדים ולבני המשפחה.

ירקות

גם ירקות מייצגים בצורה טובה את היתרונות של אוכל לא מלכלך בחדרי שינה. כמו הפירות, הירקות מציעים שילוב בין נוחות, זמינות ובריאות, ואפשר לבחור אותם מבין מגוון רחב מאוד של אופציות. הסוד הוא לארגן את הירקות בצלחת מעוררת תיאבון, ולהכניס אותה לחדר השינה רק אחרי שמסיימים לפזר למעלה מעט מלח, פלפל, לימון ושמן זית.

מעדנים ומשקאות חלב

כאן לא מדובר על אוכל קלאסי אלא על משקה, אבל יש מעדנים ויוגורטים שמלאים בסידן ומעניקים תחושת שובע ממושכת. רופאים ואנשי מקצוע ממליצים לשלב יוגורט בתזונה היומית גם כארוחת לילה, וניתן לשתות אותו בקלות עם קש או ישירות מהבקבוק.

מיני פנקייק

המשקיענים שבינינו יכולים לפנק את עצמם אחת לכמה ימים עם הכנת מיני פנקייק. זה כמובן לא המאכל הכי בריא ברשימה, אך המתכון המומלץ שמבוסס על 3 כפות גבינה לבנה 5%, שתי כפות קמח מלא וביצה, כבר יעשה את העבודה.

פרוסת לחם

רוצים ללכת על בטוח בלי להסתבך? בשבילכם המציאו את פרוסת הלחם. ודאו שהלחם טרי כדי שלא יהיו פירורים, ובחרו את הממרח שמתאים לכם. תנו עדיפות למשהו שלא יגרום לנזילות על המיטה, ותוכלו לאכול בלי דאגות מעל צלחת או מגש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר