אוקטובר 2017: רקנאטי ספיישל רזרב 2013 יוצג בתערוכת יינות בניו יורק

בתמונה הבעלים לני רקנאטי מוזג קריניאן פרא בתערוכתWine Spectator's New York Wine Experience 2016
ספיישל רזרב 2013 נבחר להשתתף בתערוכת  Wine Spectator's New York Wine Experience

יין ספיישל רזרב 2013 של יקב רקנאטי, נבחר להשתתף בתערוכת  Wine Spectator's New York Wine Experience שתתקיים בניו יורק בתאריכים 19-21 באוקטובר 2017 ביוזמת וארגון מגזין היין Wine Spectator. בתערוכה יוצגו כ-250 יינות עילית מיקבים חשובים בעולם, ביניהם שאטו לאפיט רוטשילד, בוקסטל, גאיה, שאטו ד'יקאם. מדובר ביקבים שנבחרו  בקפידה, ורק כאלה שיינותיהם קיבלו ציון 90 ומעלה. ניתן יהיה לפגוש בתערוכה אוסף של יינות מהבצירים המצטיינים ויינות נדירים ממרתפי היקבים.

הייננים גיל שצברג וקובי ארביב
הייננים גיל שצברג וקובי ארביב. צילום אלי פרכטר

זו השנה השנייה בה יקב רקנאטי משתתף בתערוכה. גיל שצברג, סמנכ"ל יקב רקנאטי, שנכח בתערוכה בשנה שעברה, מספר: "אירוע זה מרגש במיוחד. עצם ההזמנה להשתתף באירוע מלווה בגאווה לא קטנה ובהתרגשות גדולה שחולקים אותה כל אנשי היקב, ובייחוד צוות הייננים שלנו שעמל קשה על הכנת היינות, שכן מדובר בעצם בהכרה עולמית שיש פרי לעמלנו. עם השעות שעוברות, יותר ויותר אנשים מגיעים לטעום גם את היינות שלנו. רבים עדיין מתפלאים שיש יינות כאלו טובים בישראל, מתעניינים בזנים שגדלים אצלנו, ומתפעלים מאיכות היין וטעמיו".

בשנה שעברה משך רקנאטי קריניאן פרא מבציר 2014 את תשומת הלב של המבקרים, ואילו השנה יהיה זה יין הדגל של היקב – ספיישל רזרב אדום 2013 המורכב מענבי קברנה סוביניון, סירה, מרסלאן וקריניאן. מדובר ביין אותו מייצר היקב רק בשנים בהן איכות היין גבוהה במיוחד. בטעימות שקיים Wine Spectator  קיבל היין ציון של 90 נקודות, ונכתב עליו:  "עסיסי ועשיר, עם טעמי שזיף אדום ופטל המציגים חומציות מרעננת. טעמי האמצע מזכירים ליקריץ, והסיומת מבטאת שוקולד ופפריקה".

הקורא דניס חן הגיב

גם יקב תבור ישתתף בתערוכה עם סופה 2013  – Tabor Adama II Storm Galilee 2013, שקיבל 90 נקודות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר